avedon Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Gata's kår Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Pussig å se dette, nå utbredte fenomèn. Etter hva jeg vet, fikk vi en velfungerende velferdsstat i fanget fra forrige generasjon, med den hovedhensikt å unngå slike nedverdigende situasjoner for de i befolkningen. Ingen skulle være tvunget til å bo ute, eller tigge. På toppen av det fikk landet olje, derav oljepenger som gav oss fortrinn. Så noe må ha gått fryktelig galt.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Dette er vel i hovedsak et importert problem og storbyproblem som jeg opplever i Oslo. I min hjemby har vi bare 3-4 romfolk som sitter slik. Men det er mye skjult elendighet som må bekjempes. Fattigdomsprobemmatikken må tas på alvor. God dokumentasjon! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Hei. Tusen takk for fine innlegg og kommentarer. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Trist, men god dokumentasjon som forsterker inntrykket med bilde i s/h. Lenke til kommentar
avedon Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Takker for en bra kommentar Torhild. Mvh Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg