gorsol Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Tenåringsmystikk, kortspill og tekstbasert sjøfart blant de beste i mars.FEATURE: Månedens ti anbefalte spill til mobil og nettbrett Lenke til kommentar
UninvitedPanda Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Siden det var litt mangel på androidspill her kan det være verdt å nevne at i følge utvikleren kommer Card Thief til Android i slutten av april 1 Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 3. april 2017 Forfatter Del Skrevet 3. april 2017 Siden det var litt mangel på androidspill her kan det være verdt å nevne at i følge utvikleren kommer Card Thief til Android i slutten av april Takk for informasjonen. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 iOS... *gjesp* Overlegent utvalg i form av kvalitetsspill? No bias 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Lurer på hvor mange som laster ned disse spillene som følge av disse artiklene. Skulle ønske Gamer prioriterte annerledes og anmeldte flere spill til PC og konsoll.. dette mobilsjitet er nok tidkrevende og bortkastet.. Lenke til kommentar
UninvitedPanda Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Lurer på hvor mange som laster ned disse spillene som følge av disse artiklene. Skulle ønske Gamer prioriterte annerledes og anmeldte flere spill til PC og konsoll.. dette mobilsjitet er nok tidkrevende og bortkastet.. Vell, jeg har hverfall testet flere av spillene som har vært anbefalt her. Synes det er en grei liten pekepinn på hva som er verdt å sjekke ut i det som er blitt en jungel av dårlige spill. Men å si at alle mobilspill er "sjit" er jeg ikke enig i. 4 Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Lurer på hvor mange som laster ned disse spillene som følge av disse artiklene. Skulle ønske Gamer prioriterte annerledes og anmeldte flere spill til PC og konsoll.. dette mobilsjitet er nok tidkrevende og bortkastet.. Vell, jeg har hverfall testet flere av spillene som har vært anbefalt her. Synes det er en grei liten pekepinn på hva som er verdt å sjekke ut i det som er blitt en jungel av dårlige spill. Men å si at alle mobilspill er "sjit" er jeg ikke enig i. Helt enig. Topplisten i Play Store består stort sett av "grindespill" som Clash Royale og Coin Master, Candy Crush-lignende spill eller "enkle" spill som Subway Surfers, Temple Run etc. Ingen av delene interesserer meg overhodet, så det er ofte vanskelig å finne spill jeg liker. Men når 9/10 av spillene her er kun for IOS eller Ipad så burde overskriten vært noe annet... Golf Zero forresten ser ut som en blåkopi av Stickman Golf... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Men for pokker, hva er dette for noe vrøvl? Jeg har fikset overskriften til dere: "Månedens ti anbefalte spill til iPhone og iPad" 5 Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Men for pokker, hva er dette for noe vrøvl? Jeg har fikset overskriften til dere: "Månedens ti anbefalte spill til iPhone og iPad" Ja, denne måneden var det stor overvekt av iOS, men det er også fordi de spillene som har komme der er såpass bra at de må nevnes. Jeg prøver alltid å balansere det slik at det er et godt utvalg av både Android og iOS-spill i denne artikkelen, og de siste tre månedene har over halvparten av spillene jeg har skrevet om vært til Android. Denne måneden ble det ikke sånn, men jeg vil heller ikke la være å anbefale bedre spill bare fordi jeg på død og liv skal ha med Android-spill på lista. 1 Lenke til kommentar
Penvey Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Bildetekst på hovedbildet, whooooo! Dævæn det tok jo bare 15 år og mye masing, men dere klarte det til slutt, får se om det holder i lengden da 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Men for pokker, hva er dette for noe vrøvl? Jeg har fikset overskriften til dere: "Månedens ti anbefalte spill til iPhone og iPad" Ja, denne måneden var det stor overvekt av iOS, men det er også fordi de spillene som har komme der er såpass bra at de må nevnes. Jeg prøver alltid å balansere det slik at det er et godt utvalg av både Android og iOS-spill i denne artikkelen, og de siste tre månedene har over halvparten av spillene jeg har skrevet om vært til Android. Denne måneden ble det ikke sånn, men jeg vil heller ikke la være å anbefale bedre spill bare fordi jeg på død og liv skal ha med Android-spill på lista. Forstår at det kan svinge noe frem og tilbake, men 9/10? 1 Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Siden denne månedens spill var iOsifisert; Har noen gode tips til andre sider som har små enkle tester av nye spill til Android? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Oh joy, et HELT spill til Android! Whee! Lenke til kommentar
Jigsore Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 For androidbrukere anbefaler jeg disse tipsene http://www.androidpolice.com/topics/roundups/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå