Karwan. Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Hei jeg har da en skjorte fra Hermés Som da har fått noen flekker av noe slag! Ser ut som det er støv som har blitt gnugget inn i skjorta... dette merka jeg nå etter jeg tok den ut av vaskemaskinen ... Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 3. april 2017 Forfatter Del Skrevet 3. april 2017 Bilde 2 (fikk ikke lagt til flere pga jeg er på mobil ) Skjorten er 100% egyptisk bomull Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 3. april 2017 Forfatter Del Skrevet 3. april 2017 Trodde det jeg også! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Har du prøvd noen av produktene fra Vanish? Har den Oxi Action eller noe, har fått vekk lignende flekker. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Du bør rense maskinen før du vasker så dyrt tøy hvis du ikke har råd til at et vaskeri tar jobben for deg. Det hjelper voldsomt å kjøre maskinen på kokvask (90 grader pleier det å være), men det finnes også diverse rensemiddler. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Her er det bare å ta på kranen med varmt rennende vann, litt vaskepulver til hvitt tøy og bruke hendene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå