Gå til innhold

ANNONSE: Derfor er Surface Book den ultimate business-laptopen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet ut Surface Book litt. Jobber på Elkjøp og fikk en representativ fra Microsoft til å vise oss hva den kan gjøre. Fikk prøve den, og det er en helt annen opplevelse enn 16:9 formatet jeg har vokst opp med og kjenner. Pikslene kan du ikke se, skjermen er utrolig responsiv, den er rask på oppstart, og jeg kan ikke annet enn å anbefale den. Dette er nok litt for spesielt interesserte/kunstnere/businessfolk som krever litt mobilitet. 10/10, utrolig bra nettbrett!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har testet ut Surface Book litt. Jobber på Elkjøp og fikk en representativ fra Microsoft til å vise oss hva den kan gjøre. Fikk prøve den, og det er en helt annen opplevelse enn 16:9 formatet jeg har vokst opp med og kjenner. Pikslene kan du ikke se, skjermen er utrolig responsiv, den er rask på oppstart, og jeg kan ikke annet enn å anbefale den. Dette er nok litt for spesielt interesserte/kunstnere/businessfolk som krever litt mobilitet. 10/10, utrolig bra nettbrett!

 

 

Hvorfor skjermer, spesielt de som er litt mindre type under 15-tommer har gått over til 16:9 er en gåte for meg. Selv 16:10 som er på MacBook's er jo helt klart å foretrekke fremfor 16:9. Du får så latterlig liten arbeidsflate i høyden på 16:9 når skjermene er litt mindre. Selv på desktop og skjermer som er alt fra 21-27" så syntes jeg utvilsomt at 16:10 er å foretrekke fremfor 16:9.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...