Atea Native Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Vi har fire gode grunner til at du bør vurdere den som din neste maskin.ANNONSE: Derfor er Surface Book den ultimate business-laptopen Lenke til kommentar
OQJ61WA4 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Har testet ut Surface Book litt. Jobber på Elkjøp og fikk en representativ fra Microsoft til å vise oss hva den kan gjøre. Fikk prøve den, og det er en helt annen opplevelse enn 16:9 formatet jeg har vokst opp med og kjenner. Pikslene kan du ikke se, skjermen er utrolig responsiv, den er rask på oppstart, og jeg kan ikke annet enn å anbefale den. Dette er nok litt for spesielt interesserte/kunstnere/businessfolk som krever litt mobilitet. 10/10, utrolig bra nettbrett! 2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 4:3 har alltid vært et overlegent format for datamaskiner, synd det er så sjelden på laptoper. 1 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Har bare så vidt prøvd OneNote med penn, for et fantastisk verktøy til sitt bruk. Læring ved å skrive notater med penn er jo +30% i forhold til tastatur. https://youtu.be/5nkSY6nKTkk Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Har testet ut Surface Book litt. Jobber på Elkjøp og fikk en representativ fra Microsoft til å vise oss hva den kan gjøre. Fikk prøve den, og det er en helt annen opplevelse enn 16:9 formatet jeg har vokst opp med og kjenner. Pikslene kan du ikke se, skjermen er utrolig responsiv, den er rask på oppstart, og jeg kan ikke annet enn å anbefale den. Dette er nok litt for spesielt interesserte/kunstnere/businessfolk som krever litt mobilitet. 10/10, utrolig bra nettbrett! Hvorfor skjermer, spesielt de som er litt mindre type under 15-tommer har gått over til 16:9 er en gåte for meg. Selv 16:10 som er på MacBook's er jo helt klart å foretrekke fremfor 16:9. Du får så latterlig liten arbeidsflate i høyden på 16:9 når skjermene er litt mindre. Selv på desktop og skjermer som er alt fra 21-27" så syntes jeg utvilsomt at 16:10 er å foretrekke fremfor 16:9. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå