KeyanZa Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 som sagt akkurat skaffet meg dette spillet. plutselig ble jeg lvl 40..... var det lurt eller bør jeg spille fra lvl 1 og oppover ?? så nå har jeg dratt rundt på noen få planeter der du er på skipet. (set destination) gått igjennom noen missions... men skjønner liksom ikke helt tegninga her?? skal jeg bare gå rundt slik å lvl meg opp? er ganske enkle de mission jeg har vært på til nå...... hvor finner jeg vanskelige missions? osv litt tips, guide hadde vært fint Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Aaah du fikk sånn instant lvl40 greie? Veldig greit å kunne levle sjøl, så du kan jo starte en ny char. Alle chars er veldig gode. Lenke til kommentar
krihoy Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Jeg tror kanskje de oppdragene har blitt lette fordi du har levla opp uten å gjøre quests. Du er rett og slett i for høyt level. De blir jo vanskeligere etterhvert som du levler og gjør oppdrag, og kommer lengre i storyen.Du kan jo evt lage deg en ny karakter og heller gå tilbake til den der senere? Endret 26. april 2017 av Eruvos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå