Mona Strande Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Flyplasser over hele verden etterspør den norske vaskehallen: Kan avise et fly på under seks minutter Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Jeg leser tu.no. Så lurer på hvorfor dere reklamer for det i diskusjon.no Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) Jeg leser tu.no. Så lurer på hvorfor dere reklamer for det i diskusjon.no Hva mener du? TU Media kjøpte Tek for et par år siden. De har brukt diskusjon.no for sine kommentarfelt en stund nå. Endret 2. april 2017 av Uderzo 4 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Litt drøyt med 8K opløsning på bildene kanskje? De er på 10-20MB når de er forstørret og er tunge å laste ned og vise. Forøvrig en veldig interessant artikkel. Håper dette dukker opp i nærheten snart. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Endresen Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Spørsmålet er jo om billigere og bedre håndtering av flyvask ikke fører til flere flyvninger. Da forsvinner jo klimaeffekten. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Jeg leser tu.no. Så lurer på hvorfor dere reklamer for det i diskusjon.no Hva mener du? TU Media kjøpte Tek for et par år siden. De har brukt diskusjon.no for sine kommentarfelt en stund nå. Jepp, vet det. Men er vel ikke bare jeg som leser tu.no. Lurte på reklamen for tu.no. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Håper dette dukker opp i nærheten snart. Har du mange fly du skulle vasket ? 5 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Spørsmålet er jo om billigere og bedre håndtering av flyvask ikke fører til flere flyvninger. Da forsvinner jo klimaeffekten. Millø gevinst i at du bruker mindre glykol og annet og dette brukes inne kan gjenninnes lettere. Millø er ikke det samme som klima, diselbil fjaskoen viser motsetningen klart. 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Jeg leser tu.no. Så lurer på hvorfor dere reklamer for det i diskusjon.no Hva mener du? TU Media kjøpte Tek for et par år siden. De har brukt diskusjon.no for sine kommentarfelt en stund nå. Jepp, vet det. Men er vel ikke bare jeg som leser tu.no. Lurte på reklamen for tu.no. Hvilken reklame? De har samme eiere. 2 Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Flott. Automatisering er en flott yrkesgren. Lenke til kommentar
G Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Hvordan får en jevn sprut fordelt over en sånn dyserekke? Sikkert et banalt spørsmål, men jeg lurer på hvordan utfordringen løses. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Hvordan får en jevn sprut fordelt over en sånn dyserekke? Sikkert et banalt spørsmål, men jeg lurer på hvordan utfordringen løses. er vel egen slange til hver dyse vil jeg tro. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Merkelig at noe slikt ikke finnes allerede, men flott at et norsk firma kan ta tak i det da! Har egentlig aldri før tenkt over vask av fly, jeg mener - avising ser vi jo hele tiden på vinterstid, men vask.. nei Lenke til kommentar
0laf Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Hvordan får en jevn sprut fordelt over en sånn dyserekke? Sikkert et banalt spørsmål, men jeg lurer på hvordan utfordringen løses. Har man høy nok mengde og trykk inn i manifolden, så leverer man nok til alle dysene. Lenke til kommentar
Stefse Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Noe så enkelt som dette skulle man tro det bare var å begynne å implementere, men 7 år måtte han holde på før det løsnet. Lenke til kommentar
John Tangerås Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 De kan ansette dama mi. Hun aviser meg hver kveld og det tar bare 3 sekunder. 3 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 (endret) slettet Endret 3. april 2017 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
0laf Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 De kan ansette dama mi. Hun aviser meg hver kveld og det tar bare 3 sekunder. Nå vet ikke jeg hva "avising" betyr i deres hushold, men jeg antar det er noe seksuelt, og at du ikke faktisk er full av is, i så fall er det langt mer informasjon enn vi trenger, og tre sekunder er vel ikke akkurat noe å skryte av ! Det er i det minste godt hun ikke avviser deg når du trenger "avising". Lenke til kommentar
Kjetil Endresen Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Spørsmålet er jo om billigere og bedre håndtering av flyvask ikke fører til flere flyvninger. Da forsvinner jo klimaeffekten. Millø gevinst i at du bruker mindre glykol og annet og dette brukes inne kan gjenninnes lettere. Millø er ikke det samme som klima, diselbil fjaskoen viser motsetningen klart. Stemmer at miljø og klima det ikke er det samme, men her ble klimaeffekten av renseanlegget fremhevet. Om det fører til flere flyvninger, så vil den effekten bli utjevnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå