Gå til innhold

Flyplasser over hele verden etterspør den norske vaskehallen: Kan avise et fly på under seks minutter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er jo om billigere og bedre håndtering av flyvask ikke fører til flere flyvninger. Da forsvinner jo klimaeffekten.

Millø gevinst i at du bruker mindre glykol og annet og dette brukes inne kan gjenninnes lettere.

Millø er ikke det samme som klima, diselbil fjaskoen viser motsetningen klart.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan får en jevn sprut fordelt over en sånn dyserekke? Sikkert et banalt spørsmål, men jeg lurer på hvordan utfordringen løses.

Har man høy nok mengde og trykk inn i manifolden, så leverer man nok til alle dysene.

Lenke til kommentar

De kan ansette dama mi. Hun aviser meg hver kveld og det tar bare 3 sekunder.

Nå vet ikke jeg hva "avising" betyr i deres hushold, men jeg antar det er noe seksuelt, og at du ikke faktisk er full av is, i så fall er det langt mer informasjon enn vi trenger, og tre sekunder er vel ikke akkurat noe å skryte av !

Det er i det minste godt hun ikke avviser deg når du trenger "avising".

Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo om billigere og bedre håndtering av flyvask ikke fører til flere flyvninger. Da forsvinner jo klimaeffekten.

Millø gevinst i at du bruker mindre glykol og annet og dette brukes inne kan gjenninnes lettere.

Millø er ikke det samme som klima, diselbil fjaskoen viser motsetningen klart.

Stemmer at miljø og klima det ikke er det samme, men her ble klimaeffekten av renseanlegget fremhevet. Om det fører til flere flyvninger, så vil den effekten bli utjevnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...