Håkonv Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Tenkte å lage meg ei boks på 90x70x50cm så jeg får plass til 2 vindunker. Tenker den skal vere i spon eller noke anna tre materiell. Og så sette hjul på den for å ha lett tilkomelighet da den skal stå under en benk ut i garasja. Tenker da med eit lokk som ikke er fast som jeg bare kan ta helt av. Skal vere en liten ovn (100w) i denne boksen som skal kontrollerest av en termostat (stc-1000) så det blir holdt ca. 20°c inni. Er dette lurt? Noe jeg bør tenke på? Brannfarlig? Andre ting jeg bør gjøre?Tenker dette ble betre enn å kjøpe eit gammalt kjøleskap. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Hvorfor skal du varme vindunkene? Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Fordi det er rundt 0-15°c ute i garasjen, avogtil under 0°c om vinteren. Og brygge skal helst holde 20-23°c for at gjæra skal funke best, så tenkte jeg kunne bygge en liten kasse istedenfor å varme opp hele rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå