Frugy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg flytta ut til en kamerat for resten av uken.. da jeg fortalte ham hitorien ble HAN drittredd og slo på alarm og låste alle vinduer og dører Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Eller kan knappen ha slått seg på av seg selv?? Dette skal vel ikke gå an. Vil være første gang jeg hører det skje ihvertfall. Du var vel så trøtt at du ikke klarte å skru av knappen. Nei.. jeg VET jeg slo den av.. det kan jeg garantere!!! jeg var ikke noe særlig trøtt.. raseriet vekket meg Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det finnes en del valg under kontrollpanel-enhetsbehandling-*ditt nettverkskort*-høyreklikk, egenskaper...puh... gikk inn der og så at det var en av disse wakeup valgene jeg ikke hadde disablet, så nå gjorde jeg det, så får jeg se om det hjelper. Dere andre som sliter med at PC'en lever sitt eget liv, gå inn der og sjekk om dere kanskje kan redde nattesøvnen Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Var bare såvidt jeg turte å sove ja. Skal sjekke innstillingene når jeg kommer hjem. De nærmeste dagene tror jeg likevel at alle ledninger skal ut når jeg er ferdig. Jeg la forresten inn commandos 3 demoen for noen dager siden. Kan det ha vært dataens vrede over den miserable forstillingen? Uansett er det skummelt. Fra nå av: KUN KVALITETSSPILL. Lenke til kommentar
gittela Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Si meg; Hva er det egentlig meningen at WakeOnLan skal brukes til. Er det noen her som bruker det? wake on lan er helt glimrende hvis du trenger noe på en maskin som står et annet sted, og er skrudd av, f.eks. eller du har et cluster av maskinen som må kunne fjernbetjenes på alle måter. Har slitt en del med å få det til å funke selv, så hvis noen her har fått dette opp og kjøre, hører jeg gladelig fra dere. Trenger det til kontroll av servere. :-) Howard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå