Rolf Kristensen Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Ett sikkert vårtegn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Hei man Et meget fint bilde / vårtegn Rolf Jeg så tre tjelder idag og hørte storspoven men fortsatt mye snø og vinter Mvh Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Skarpt og fint vårtegn, om jeg kan si det på den måten. Gode detaljer i det aller meste av den svært mørke fjærdrakten. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Hei, Rolf. Tjeld er et godt vårtegn, og du har tatt et flott bilde av denne lett kjennelige vadefuglen ! Jeg har aldri greid å komme så nær inn på tjeld, - imponerende ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Nydelig og skarp bilde Rolf, du har klart å få mange detaljer i dette bildet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Skarpt og fint bilde av tjelden. Riktig i farta nå om dagen, kjent og kjær vårlyd den byr på. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 God skarphet med fine detaljer av en fugl som lett blir utbrent i det hvite og gjengrodd i det svarte. Perfekt plassert i flata. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg