Renate Sk Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) Nivå: pingle, mål: finne en god arbeidsflyt Jeg reiser for tiden rundt og tar mange bilder, men jeg har enda ikke klart å finne en god arbeidsflyt som gjør at arbeidet blir effektivt. Harddisken har en tendens til å bli full, stressnivået høyt, og skippertakene kraftige. Håpet er å finne frem til en fungerende ordning denne måneden, ved å poste jevnlig. Photo Mechanic er installert, så det er håp der fremme. Endret 2. april 2017 av Renate Sk 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Lykke til - og ikke la deg stresse. Det skal jo være gøy! (Håper ikke dette høres innmari lettvint ut og bare provoserer - det er veldig godt ment!) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Enig med Linepusle - foto-hobbyen må være gøy ja..... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Er enig med Linepusle og RandiA. Å ha det artig er aller viktigst, men samtidig kjenner meg selv igjen i det Renate Sk skriver. Var inne på tanken på å gi opp i dag pga av manglende motivasjon, og at jeg kun har tatt ett bilde i løpet av hele uka! For å henge meg med på festen så gjorde jeg et desperat og eksperimentelt forsøk på et abstrakt "selvportrett". Det ble faktisk veldig artig. Håper at motivasjonen blir noe bedre i neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå