Kaneltryne Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Enten lite bremsevæske eller et av de to bremsekretssystemene har sviktet. Må vel på verksted med bilen da? Vil dette sannsynligvis bli dyrt? Er det alvorlig? Takk for svar Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Sjekk om det er lite bremseveske og fyll på om det er lite. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) Ser utropstegnet slik ut? I så fall er det trykket i dekkene du bør sjekke. Den er nemlig rød på min bil. Endret 2. april 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Kaneltryne Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 Nei, det er en slik en 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Du har feil med bremsene. Du må nok ha en modellspesifikk feilkodeleser for å se nøyaltig hva som er galt. Det kan være slitte klosser, lite bremsevæske, ABS, ESP og sikekrt flere ting jeg har glemt. 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 ABS bruker vel gjerne å ha en egen lampe. Kan og være feil med håndbrekket. Enkleste er å åpne opp panseret å se på beholderen for bremseveske om det er under minimum. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 ABS bruker vel gjerne å ha en egen lampe. Kan og være feil med håndbrekket. Enkleste er å åpne opp panseret å se på beholderen for bremseveske om det er under minimum. Akkurat det med håndbrekket var min tanke også. Nå vet jeg ikke hvilken bil TS har, men på min BMW er det egen lampe for ABS (gul sirkel med skriften ABS i) mens den lampen som TS viser til er ofte den som lyser dersom håndbrekket er på. Men aller enklest hadde jo vært å få koblet på en feilkodeleser og fått sett hva som var feil der. Ser for meg at det er en kode for feilen TS har. Lenke til kommentar
billigkjøtt Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Det der er håndbrekklampa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå