emkr3 Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Fant blant annet denne ved en hule der de norske motstandstyrkene (milorg) gjemte våpen under 2. Verdenskrig. Kan det være en slags millitærknapp? Er ikke sikker og lurer på om noem av dere vet hva det er. *hvis noen lurte på hva mer jeg fant der, så fant jeg en .223 hylse og et smykke med 999 sølv og 14k gull Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Kan det svarte være et slags deksel? Og den andre dingsen en vekeholder for parafinlampe, eller glødetråd/varselholder for dieselmotor? Lenke til kommentar
emkr3 Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 (Lighteren bak er til å se hvor stor den er i forhold og ikke noe jeg fant) Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Synes det ser ut som halvdelen av en trykk knapp satt på en stålbøyle. Lenke til kommentar
emkr3 Skrevet 3. april 2017 Forfatter Del Skrevet 3. april 2017 Takk for hjelpen, Baardsen jeg tror du har riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå