uranus Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvor kan jeg finne themes til min Siemens C60? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Themes til C60? Tror ikke det finnes. Men sjekk ut club-siemens.com der finner du masse gratis stæsj til siemens. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jo, det finnes. Colour Scheme heter det.. Bruk vennen din og spør han! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Men det heter jo ikke themes. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Å samma det.... du skjønner hva jeg mener da! Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 http://www.club-siemens.net/colorschemes/ Disse burde funke på C60 selv om jeg ikke har prøvd det enda. Last ned via WAP eller med kabel. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Takk, Mølnå Bruker Heaven Blue jeg! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Står unknown host når jeg skriver den url'en og hvorfor er det .mid ?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Mobilen støtter ikke wap-nedlasting av .col, så du må laste ned som .mid og deretter rename til .col Unknown host... sikker på at du har skrevet riktig adresse? Har i allefall funket fint tidligere.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Går det an å bruke de til mc60 også? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Står unknown host når jeg skriver den url'en og hvorfor er det .mid ?? Det funket til meg! Du må ha skrevet feil. Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Funker på S55, SL55, M55, MC60 (C60 og A60?) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Men nå kom det bare masse tall opp på min. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Som sagt, last ned her: http://www.club-siemens.net/colorschemes/ "To download via WAP: Right click the WAP link, choose properties, and write the URL in the phones WAP browser. After a successful download, go to the Sounds folder -> Rename the file so the extention is .col -> Move the file to an appropriate folder -> Open the file -> And enjoy the new colours on your phone!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå