inaktiv000 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei, kan noen anbefale litteratur om Windows 2000 Server? (evt. Windows 2000 nettverk) Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ey, jeg har en bok liggende hjemme om akuratt det... Windows 2000 server. Har dog ikke lest den ettersom jeg ikke har hatt bruk for den. Det er snakk om en bok som egentlig skulle selges. (skolebok) Er brukt på IKT linja på vgs. Jeg skal ikke bruke den ettersom jeg går på en annen skole og vi bruker andre bøker... Han den liggende her for jeg skulle selge dem for kompisen min men... det ble ikke gjort og nå er det for seint... Men som seriøst svar på spørsmålet. Jeg har den boken, men vet ikke om den er å anbefale eller ikke... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Hehe, takk for svaret hvertfall Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Så var det dette med rett kategori da.... *flyttes* Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Hmm, greit. Men er det noen mulighet for å diskutere slikt med hardware.no folkene da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har samme boken som CreatureCanis og synst at den er ganske bra nok Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Bruk MSPRESS sine bøker, de er enkle synest jeg :-) 70-215 for server, og 70-216 for nettverk (evt 70-218 som er mindre omfattende) Tallkodene er kodene til test nummerene til mcp testene. NB! engelsk språk Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Windows 2000 Pro/Server/Advanced Server i Bible versjon er nok det du vil ha om du liker å gå skikkelig i dybden i et operativsystem. Har lest Server-versjonen og er meget fornøyd med den. 449 på bokkilden.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå