Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Dette tar arsenal håper City får til uavgjort Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Dette blir nok en ydmykelse. Spikeren i kista for topp 4. 0-3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Det er jo en helt vanvittig offensiv lineup fra City. Ingen defensive på midten. Det kan jo slå begge veier. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Jo, denne kampen kan bli underholdende. Det lukter Hawaii her. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Får håpe at det blir betre underhaldning enn Swansea- Boro kampen.. Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Denne tråden passer bedre for mitt innlegg,så jeg flytter det over her. I dag har jeg trua....3-1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Trenger en opptur her, men jeg ser denne kampen med lave forventninger. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Det er jo en helt vanvittig offensiv lineup fra City. Ingen defensive på midten. Det kan jo slå begge veier. Trenger jo ikke det mot Arsenal og den midtbanen de stiller med. Nada offensiv kraft bortsett fra Alexis. Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) Andre ser kanskje noe som jeg ikke ser, jeg forstår ikke hva CoQulin gjør på banen. Ikke er jeg imponer av Ozil heller, håper begge to blir solgt til sommeren. Det er nå i hverfall sånn jeg ser det :-) Endret 2. april 2017 av Erlend Bjelland Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 Og der var de i gang ja. Som sagt: dette blir slakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Sane + mål mot arsenal = sant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Uorganisert klovneri. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Forsvaret til Arsenal er så tannløst, står jo bare og ser på, hva med å gå i spillerene og stresse de litt?? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 Forsvaret til Arsenal er så tannløst, står jo bare og ser på, hva med å gå i spillerene og stresse de litt??De ender vel opp med å bli mer stresset enn motstanderen. Virker som det er tilstanden i forsvaret om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå