uranus Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei! Jeg og noen andre folk jobber med en side som skal komme opp snart. Problemet er at vi trodde at vi hadde en server som vi skulle bruke som støtta mysql og php, men så blir det sannsynligvis ikke noe av. Så lurer vi på om det er noen som kan låne oss et par hundre mb som støtter php og mysql til et forum. På selve websiden kan vi tilby gratis reklamering for den som gjør dette. Og når vi endelig får/kjøper egen server/domene, så tilbyr vi den personen gratis reklamering da også. Takk hvis noen kan gjøre dette for oss :-) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tviler noen gidder å låne ut et par hundre MB gratis.. (om man ikke har bedrift da som kan tjene noe på reklamen..) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tviler noen gidder å låne ut et par hundre MB gratis.. (om man ikke har bedrift da som kan tjene noe på reklamen..) Det tviler jeg også på... Men hvorfor ikke kjøpe et billig webhotell? Det koster jo ikke SÅ mye.... Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Eller sett opp en server selv Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 altså ingen som vet om noen som gratis deler ut php og mysql? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg og noen andre folk jobber med en side som skal komme opp snart. Hvis det å få siden kjapt opp teller så er det jo bare å bestille et domene - Active ISP. f.eks. gir deg jo IP-adresse og innloggingsinfo så du kan teste ut ting bare noen få minutter etter at de har fått bestillingen. Det tar selvfølgelig noen dager før domenet er aktivt, men du kan nå det fra IP-adressen med en gang. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Men jeg lastet ned noe som heter Uniserver 2.8. Det kan brukes som server fordi jeg kunne teste ut php på pcen uten å være koblet opp til internett, men åssen bruker jeg mysql på den også? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 freemysql har bare hørt om det ikke brukt det selv. Lenke til kommentar
IN HIIIDEN PLACES Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 det er www.freesql.org Lenke til kommentar
robgar Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 www.brinkster.com 30mb med mysql tror jeg helt gratyis Lenke til kommentar
jrz Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 har ikke frac.dk 100mb med sql ? tror det. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Nei, den er 25 og du må ha mail som slutter på .dk Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) koster jo ikke mer en en 500 kroner for ett år med lagring opp i giga klassen om du stikker innom qxl sine auksjoner. annbefaler deg servetheworld.net Er dere noen stk så en hundrings pr stk er ikke akkurat noe å skrike over om dere har virkelig interesse i å få opp siden. Tror ikke dere vil få flere hundre mb til låns med noen her. Blir for mye strev og mye passord/adgangsoppsett med databaser, passord om folk har litt vanserte opplegg osv osv osv osv osv... bla bla bla... Vil dere ha opp siden har dere råd til en hundrings eller to selv. Får som oftest med gratis domene (.info, .net, com), men .no må du være bedrift eller organisasjon for å få. Endret 6. desember 2003 av Stonescream Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) annbefaler deg servetheworld.net Jepp. Slår du til på deres "tilbud" på QXL, kan du få hotell og domene i gigaklassen for rundt 400-500 kr i året. De bruker et veldig greit kontrollpanel og har støtte for det meste. Har selv to kontoer hos dem, anbefaler dem til alle som spør om det samme. Ikke døm dem ut fra websiden deres, da denne ikke er helt egnet til å presentere et slikt foretak, men du kan jo ta en titt for å se hva de kan tilby; www.servetheworld.net Endret 6. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 PoleCat du: Kunnejeg ikke lånt 50-100 mb av deg i noen uker til et forum. Så snart så får/kjøper jeg eget server. OK? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Nei, den er 25 og du må ha mail som slutter på .dk Big deal, www.sol.dk f.eks. Skaff deg en mail der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå