MetalAndy92 Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Jeg elsker Donald Trump, jeg anser han som en slags far for meg selv om jeg ikke har møtt han. Jeg er av den oppfatning at Donald Trump er et idealmenneske og at han har alle de kvaliteter som alle mennesker bør streve etter. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli mer lik denne praktfulle mannen? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Jeg liker også Donald. 1 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 Jeg liker også Donald. Han bør gjøres til Konge over verden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) 2/10 low effort trolling Du kan jo begynne med å spraye deg selv i ansiktet med spray-on tan Endret 2. april 2017 av Gavekort 6 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Det er helt vanlig å like og idealisere store statsoverhoder. Han er en mann som har oppnådd svært mye i sitt liv og det er ikke rart enkelte ser opp til han. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Alt du trenger er "A small loan of a million dollars". Rikdom skaper rikdom. Janteloven til sides, så er hele denne "trickle down economy" og "work hard to gain wealth" ganske illeluktende, og skaper en ufortjent akseptanse for at den gjennomsnittlige amerikaneren skal respektere folk som hjelper hverandre å holde på rikdom og gjennomsyrer politikken med korrupsjon. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Bygg en mur rundt huset ditt. 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Hvordan er dette annerledes under Trump enn tidligere ministre. feks Bush Jr, Obama, Clinton? Har ikke alle disse benyttet sin posisjon og stilling i særklasse til å skaffe seg egne fordeler livet ut? Det er samme nå, men mer angrepet og åpent, satt fokus på, alle er ute etter Trump, så sier han mye dumt da. Snakker rett fra levra, ikke lurt bestandig. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) Jeg vil ikke påstå at Trump er verre enn andre betalte karrierepolitikere på dette området. Tvert imot så lovte han å stanse dette, noe som selvsagt var en bløff. Men argumentet mitt var at denne amerikanske mentaliteten ikke er sunn, fordi det oppretter et kraftigere skille mellom "folket" og "eliten". Hverken den norske mentaliteten eller den amerikanske mentaliteten mot de rike er særlig sunn, men det er tydelig at begge landene begynner å reagere og rekke mot en gyllen middelvei med USA sin OWS bevegelse, og Norge sin fjerning av luksusskatter. Jeg vil trygt påstå at førstnevnte er litt mer betydelig, men sistnevnte illustrerer fortsatt en trend. Endret 2. april 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli mer lik denne praktfulle mannen? Mer lik hvordan da? Utseende? Få like mye penger som ham? Hvordan få de samme meningene? Hvordan du skal bli "kongen" i politikken? Hentesveis er lett, den rare fargen får du til med maling eller spraytan. Å bli rik er verre, krever mye arbeid og Trump arvet pengene sine. Har du noen millioner til overs så kan du gjøre et par bra investeringer. Det er ikke vanskelig å studere meningene til en mann som er så i rampelyset og har blitt dekket av mediene i en årrekke. Litt tafatt å prøve å ha identiske meninger, men pytt pytt. Å komme seg frem i politikken er lett. Finn ut hva velgerne vil høre og jug så det renner av deg. Du må dog passe på å holde noen av løftene så velgerne glemmer løgnene. Simsalabim så var det en ny Trumpet. Gudene vet at vi trenger flere semigale ledere her i verden Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 Bygg en mur rundt huset ditt. Det har jeg allerede gjort Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Bygg en mur rundt huset ditt. Det tror jeg faktisk jeg skal begynne på med en gang. Ikke fordi jeg liker Donald Trump, det gjør jeg ikke, men fordi verden er som den er. 3-4 meter høy borgmur bør vel holde. Får ha vanngrav rundt. Muligens dobbeltmur, så kan jeg ha rovdyrehage mellom de to murene. Bygge sensorteppe på hele muren. Får grave muren minst like langt ned i jorden som den er over jorden, slik at ingen kan grave seg under. Eventuelt armert betong under hele området. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Hvor mye makt har en president egentlig. Han kan jo ikke gjøre mye uten Kongressen og de gutta der. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Det er ganske begrenset hvor mye skade han får gjort på et par år. Mange store saker har han jo tapt allerede, mange nederlag. Bettere vedder på hvor lenge han blir sittende, over 50 % sjanse for at han går av før perioden er over. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Plassér nevene dine i en skustikke, og få Brian Shaw til å dra til. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Du kan jo begynne med "I am a puppet" håndsignalet: Tump er heller ikke den eneste. Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Alt du trenger er "A small loan of a million dollars". Rikdom skaper rikdom. Janteloven til sides, så er hele denne "trickle down economy" og "work hard to gain wealth" ganske illeluktende, og skaper en ufortjent akseptanse for at den gjennomsnittlige amerikaneren skal respektere folk som hjelper hverandre å holde på rikdom og gjennomsyrer politikken med korrupsjon.Problemet er politikken? Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Å komme seg frem i politikken er lett. Finn ut hva velgerne vil høre og jug så det renner av deg. Du må dog passe på å holde noen av løftene så velgerne glemmer løgnene.Man kan ikke holde løfter, da man må inngå kompromisser! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Det tror jeg faktisk jeg skal begynne på med en gang. Ikke fordi jeg liker Donald Trump, det gjør jeg ikke, men fordi verden er som den er. 3-4 meter høy borgmur bør vel holde. Får ha vanngrav rundt. Muligens dobbeltmur, så kan jeg ha rovdyrehage mellom de to murene. Bygge sensorteppe på hele muren. Får grave muren minst like langt ned i jorden som den er over jorden, slik at ingen kan grave seg under. Eventuelt armert betong under hele området. Høres ut som om denne boka kan være noe for deg: https://www.amazon.com/Defending-Your-Castle-Catapults-Bulletproof/dp/1613746822 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå