sblindheim Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Merkelig dette hvor stille dette forumet blir klokken 05.00 Sitter her og prøver å finne noe å gjøre i stedet for å gå å legge meg, men ser visst ut til at sengen blir neste stopp Får vel gjøre noe nyttig ut av dette og si: GOD JUL (snart vertfall) edit: skrivefeil & smiley Endret 4. desember 2003 av fight Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Joda... ikke mest aktivitet her på denne tida av døgnet... men, men... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ungdommen nu til dags.. tsk, tsk. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Sov om natten gutt! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jepp, natten er forbeholdt til å sove. Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Jepp, natten er forbeholdt til å sove. Ja den er vel egentlig det, men når ma nikke klarer å sove og ikke har noe man skal om dagen så er det vel ikke så rart at man blir sittende oppe? Skal prøve dette i natt da å se hva som skjer da.. kanskje d blir litt mere liv utover dagen i dag? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 kansje det er om natten man skal sove... eller,,,, Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hehe, det er faktisk noen av oss som JOBBER om dagen..du vet, tjene penger, ha råd til Cola og datautstyr uten å tigge hos mamma Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 <-----------jobber og kan kjøpe hva som helst til pc og digg ergo: sover om natta Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Går faktisk skole (1 års byggingeniør student ved Høgskolen i Ålesund) og er ferdig for semesteret, har bare noen eksamener igjen, ser frem til å ta juleferie:) Så ikke kom her å diss bare fordi jeg sitter oppe en gang i blant!!! -Stian Lenke til kommentar
[gaz] Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja den er vel egentlig det, men når ma nikke klarer å sove og ikke har noe man skal om dagen så er det vel ikke så rart at man blir sittende oppe? Tydelig så gjør du ikke så mye på høgskolen i Ålesund? hehe.. måtte pirke litt! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hehe, det er faktisk noen av oss som JOBBER om dagen..du vet, tjene penger, ha råd til Cola og datautstyr uten å tigge hos mamma anse deg som rik? mens jeg er en liten fattig gutt på 15 år som prøver å skaffe seg noen penger til diverse cracka stuff, men det blir nok bare nok til en cola i uka 100kr i uka blir det ikke mye data av... *synes synd på meg selv* *buhuuu* Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 ' date='08/12/2003 : 19:13'] Ja den er vel egentlig det, men når ma nikke klarer å sove og ikke har noe man skal om dagen så er det vel ikke så rart at man blir sittende oppe? Tydelig så gjør du ikke så mye på høgskolen i Ålesund? hehe.. måtte pirke litt! LES inlegget rett over det du skrev da! om du kan d så ser du at det står at jeg har juleferie nå!! fungerer sånn på høgskoler! man har forelesninger frem til et visst punkt så har man noen eksamener og EN -1- måned juleferie!!!! eneste ulempen er at man mister høst-/vinter-feire!!! -Stian! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hah well, jeg for min del er oppe både natt og dag jeg. Man tjener penger javisst, og jeg tjener mine penger ved å arbeide skift. Men problemet er at etter 3 så er det ikke noe giejn for meg å svare på de gangene jeg er på nattevakt, og derfor blir det dødt fra min side også Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 fight skrev: GOD JUL (snart vertfall) Takk Og god jul til deg og Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Vell, sitter her jeg og klokken er snart 5.00. Noen som kan gi meg noen råd om hva jeg kan finne på? God Jul (sån ca.) Endret 14. desember 2003 av Clone baby Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg anbefaler å ta et spill. F.eks. Warcraft 3 eller noe i den duren. Pleier å holde meg våken litt for lenge om kvelden... Men jeg tar meg ofte et spill med Colonization eller Civilization 2 på sengen. (Har en gammel oppgradert pentium, der) Da sovner jeg fort da! Lenke til kommentar
dp Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 stille klokken 11:57 om dagen også.. Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 stille klokken 11:57 om dagen også.. Det er søndag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå