Gå til innhold

Stille forum om natten

sblindheim

Anbefalte innlegg

Merkelig dette hvor stille dette forumet blir klokken 05.00 :p

Sitter her og prøver å finne noe å gjøre i stedet for å gå å legge meg, men ser visst ut til at sengen blir neste stopp :sleep:

Får vel gjøre noe nyttig ut av dette og si:

GOD JUL (snart vertfall) :xmas:

edit: skrivefeil & smiley

Endret av fight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, natten er forbeholdt til å sove.

:sleep:

Ja den er vel egentlig det, men når ma nikke klarer å sove og ikke har noe man skal om dagen så er det vel ikke så rart at man blir sittende oppe?

Skal prøve dette i natt da å se hva som skjer da..

kanskje d blir litt mere liv utover dagen i dag?

Lenke til kommentar
Ja den er vel egentlig det, men når ma nikke klarer å sove og ikke har noe man skal om dagen så er det vel ikke så rart at man blir sittende oppe?

Tydelig så gjør du ikke så mye på høgskolen i Ålesund? hehe.. måtte pirke litt! :p

Lenke til kommentar
Hehe, det er faktisk noen av oss som JOBBER om dagen..du vet, tjene penger, ha råd til Cola og datautstyr uten å tigge hos mamma ;)

anse deg som rik? :p mens jeg er en liten fattig gutt på 15 år som prøver å skaffe seg noen penger til diverse cracka stuff, men det blir nok bare nok til en cola i uka :( 100kr i uka blir det ikke mye data av... :cry:

*synes synd på meg selv* *buhuuu* :blush:

Lenke til kommentar
' date='08/12/2003 : 19:13']

Tydelig så gjør du ikke så mye på høgskolen i Ålesund? hehe.. måtte pirke litt! :p

LES inlegget rett over det du skrev da! om du kan d så ser du at det står at jeg har juleferie nå!! fungerer sånn på høgskoler! man har forelesninger frem til et visst punkt så har man noen eksamener og EN -1- måned juleferie!!!! eneste ulempen er at man mister høst-/vinter-feire!!!

-Stian!

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler å ta et spill. F.eks. Warcraft 3 eller noe i den duren. Pleier å holde meg våken litt for lenge om kvelden...

Men jeg tar meg ofte et spill med Colonization eller Civilization 2 på sengen. (Har en gammel oppgradert pentium, der) Da sovner jeg fort da! :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...