Roar Kneppen Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Stein med rødlav Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Minner litt om steinene i strandkanten ved Auditorio de Tenerife i Santa Cruz, men de var ikke så fargerik. Men de var mer innholdsrike med graffiti portretter, minst hundre stk.. Anbefaler en tur så får du sikkert hilse på den fargerike i strandkanten som oppførte seg som om han eide hele området. Jeg også liker kommentarer, helst positive på mine bilder, men har sikkert et mer avslappet forhold til dette enn deg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Vet du er glad i formasjon og farger i stein/fjell. Interessant å betrakte dine fargerike presentasjoner. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Fin komposisjon (utsnitt) og flotte farger, ser ut so at steinene lager en slags portal. Her må man bare tenke seg hvordan de er i virkeligheten, antakelig er de små og fargeløse? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 Fin komposisjon (utsnitt) og flotte farger, ser ut so at steinene lager en slags portal. Her må man bare tenke seg hvordan de er i virkeligheten, antakelig er de små og fargeløse? Nei, dette er ikke småstein kan jeg love deg. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Nydelig bilde med saftig og flott fargepalett . Det røde og blå i et fint samspill . Absolutt et bilde til å ha på veggen i stort format . Alec Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Ja, ikke alle er så flik med å kommentere bilder, jeg gjøre så godt jeg kan men, jeg er ikke flink med språket. Ellers som vanlig fra deg ett nytt fargerike bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg