Fotoskrulla Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Gatebilde fra Mexico Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Enkelt og greit utsnitt med god dybde. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 Enkelt og greit utsnitt med god dybde. Roar Ja,det er vel ikke så mye mer å si om dette bildet i grunnen Takk for kommentar Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Motorsykler er vel like vanlig som biler på disse trakter. Fint miljø/gatebilde. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Når jeg ser slike bilder, tenker jeg at her skulle jeg gjerne vært og opplevet spenningen ved å besøke et land hvor jeg ikke har vært. Godt komponert gatebilde, mye å observere. Håper jeg får anledning til å reise dit en gang. Ha en fin kveld! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Hei, Helene. Jeg slutter meg helt til Gunnars meget velskrevne kommentar ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2017 Forfatter Del Skrevet 3. april 2017 Motorsykler er vel like vanlig som biler på disse trakter. Fint miljø/gatebilde. Mvh Ragnar Hvis en tar med mopeder inn under "motorsykkel" så har du nok rett Ragnar. Takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2017 Forfatter Del Skrevet 3. april 2017 Når jeg ser slike bilder, tenker jeg at her skulle jeg gjerne vært og opplevet spenningen ved å besøke et land hvor jeg ikke har vært. Godt komponert gatebilde, mye å observere. Håper jeg får anledning til å reise dit en gang. Ha en fin kveld! Mvh Gunnar Hei, Helene. Jeg slutter meg helt til Gunnars meget velskrevne kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Hei, denne byen heter Valladolid,vi var bare innom en snartur for å spise etter vi hadde vært og sett Chichenitza, en Mayapyramide. Sånne små avstikkere er ofte interressante og en skulle gjerne vært der lengre. Jeg er helt enig Gunnar; andres reisebilder gir absolutt reiselyst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg