Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg lurer på hva som skjer mellom meg og en kollega. Greia er at det er litt flørting mellom meg og en kollega tror jeg? Husker ikke helt hvordan det startet, men det startet med fysiske berøringer, som småklyp, stryking på ryggen, armene når vi går forbi hverandre. (Vi jobber ganske tett oppå hverandre) OG småerting av hverandre. Noen ganger legger han hendene rundt midjen, før han tar den fort bort igjen. Vi tar alltid på hverandre når vi jobber sammen. Ofte, står vi plutselig tett oppå hverandre. Som om begge dras mot hverandre automatisk liksom.. Vi holder blikket når vi sees, og til og med et par andre kollegaer har kommentert det. Både han og jeg snur oss for å se den andre når vi går fra hverandre... De gangene jeg jobber uten han, hender det ofte at han plutselig kommer innom.(?)

Men en annen ting, er at jeg hører lite fra han på snap, selvom han alltid svarer på mine. Når vi ikke sees, er det liksom stille hvis jeg ikke sender noe snap, så derfor tror jeg ikke at han er interessert.

Er dette egentlig flørting? Er han interessert? Jeg aner ikke for å være ærlig og kunne trengt litt hjelp. Det er 4 årsforskjell, hvor jeg er den som er eldre.. haha. Hvis det har noe å si?

Anonymous poster hash: 8f242...a8b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-grkpmGQW

Det du beskriver på jobben er åpenbart flørting men om det ligger noe mer bak det eller om han flørter bare for gøy er umulig å si. Du har ett valg mellom å spille safe og aldri få vite det eller du kan ta saken i egne hender og gjøre noe med det. Inviter han på ett eller annet utenfor jobb og ta det derfra. Jeg har en teori om at han ikke er så gira å spørre deg ut direkte på jobb og at det kanskje vil løsne hvis dere treffes på tomannshånd utenfor jobben. Lykke til!

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om er kjærlighet, forelskelse bla bla bla osv, noe forbanna herk. Så mye egen tid og energi man bruker på og tilfredsstille og håpe og tro at dette kommer til og vare. Men i realiteten så ender alle forhold med NADA.

er du riktig så uheldig så sitter du igjen med ei gravid psyko eks som ikke gjør annet enn og fortelle deg hvor mye du kommer til og skylde i barnebidrag, og hvor lite du kommer til og se sønnen din. spell love bakwards o.O

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snap? Are you fucking kidding me?

Jeg har lagt inn Snap 2 ganger pga damer, men sletter det rett etterpå. Du må godta at folk driter i det opplegget der.

Ellers høres dette jævla bra ut og jeg sier bare go for it, gi han et kyss nestegang.

Endret av Mekker`n
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Du har flaks som liker en kollega, flaks at dere ikke er sjefen til hverandre liksom for det hadde vel vært ulovlig.

Ta initiativet selv, for helvete... :)

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om er kjærlighet, forelskelse bla bla bla osv, noe forbanna herk. Så mye egen tid og energi man bruker på og tilfredsstille og håpe og tro at dette kommer til og vare. Men i realiteten så ender alle forhold med NADA.

er du riktig så uheldig så sitter du igjen med ei gravid psyko eks som ikke gjør annet enn og fortelle deg hvor mye du kommer til og skylde i barnebidrag, og hvor lite du kommer til og se sønnen din. spell love bakwards o.O

Det er en del av livet. Forelskelse er herlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for alle svar <3 

Tør ikke be han ut i frykt for å skape klein stemning på jobb. Tror jeg venter litt med det, til jeg vet helt sikkert at han liker meg. Synes i grunn at det er han som bør spørre meg ut, jeg er for feig til det. Er jo tross alt han som er gutten, eller? Haha! Så jeg skjønner ikke hvorfor han ikke har bedt meg med ut enda hvis han faktisk liker meg. Lenge leve likestillingen.. Dessuten er jeg jo til og med eldre enn han, så det blir kanskje litt rart med aldersforskjellen? Litt i grenseland kanskje

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Tenkte meg det ja. Hvis du ikke gjør noe skjer det ikke noe der. Vi gutter liker også å ikke måtte ta initiativet hele tiden. Be ham med på en kaffe eller noe i det minste!

Lenke til kommentar

Ikke involver deg med noen på jobb.

Anonymous poster hash: f4ce1...96a

Selvfølgelig skal hun kunne gjøre det, hvor mange par er da ikke fra samme yrke??

Mine foreldre fant hverandre på jobb, og har nå vært sammen i 30 år. Man har vanvittig mye til felles, et godt utgangspunkt for et forhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for alle svar <3 

Tør ikke be han ut i frykt for å skape klein stemning på jobb. Tror jeg venter litt med det, til jeg vet helt sikkert at han liker meg. Synes i grunn at det er han som bør spørre meg ut, jeg er for feig til det. Er jo tross alt han som er gutten, eller? Haha! Så jeg skjønner ikke hvorfor han ikke har bedt meg med ut enda hvis han faktisk liker meg. Lenge leve likestillingen.. Dessuten er jeg jo til og med eldre enn han, så det blir kanskje litt rart med aldersforskjellen? Litt i grenseland kanskje

Gi han i det minste et hint at du liker han så kanskje han får ut fingeren, manner seg opp og ber deg med ut sånn at dere kan bli bedre kjent.

Kan ikke investere ingenting i en annen person for så å forvente enormt mye tilbake, det må være noen signaler.

Lenke til kommentar

Takk for alle svar <3 

Gi han i det minste et hint at du liker han så kanskje han får ut fingeren, manner seg opp og ber deg med ut sånn at dere kan bli bedre kjent.

Kan ikke investere ingenting i en annen person for så å forvente enormt mye tilbake, det må være noen signaler.

Det er akkurat det jeg gjør, jeg flørter tilbake. Både med berøringer og alt. Fleiper en del. Til og med en annen spurte om det var noe mellom oss fordi han hadde sett hvordan vi hadde holdt på. Så derfor blir jeg veldig usikker på hva greia er, spesielt fordi han ikke har bedt meg med ut enda..

Lenke til kommentar

Ikke involver deg med noen på jobb.

Anonymous poster hash: f4ce1...96a

Selvfølgelig skal hun kunne gjøre det, hvor mange par er da ikke fra samme yrke??

Mine foreldre fant hverandre på jobb, og har nå vært sammen i 30 år. Man har vanvittig mye til felles, et godt utgangspunkt for et forhold.

Bruker har et poeng. Det er et ordtak som sier "Don't shit where you eat". At du har en anekdote som viser hvor bra det kan gå betyr ikke at dette fritar TS fra å ende opp om 5 år med en eks du hadde et skikkelig stygt brudd med, og som man nå blir tvunget til å være rundt 8 timer, hver eneste arbeidsdag.

Lenke til kommentar

Alle ting i livet har risiko, skal du spille spillet må du ta risikoen også :)
Bare tenk på bilkjøring, hvor farlig det er. 

For ikke å snakke om MC, 12 ganger større sjanse for å dø enn i bil, som allerede er ganske farlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

en grunn til at han ikke har eskalert enda kan være fordi han ønsker å beholde spenningen litt? hva om neste gang dere holder rundt hverandre på et litt privat rom på jobben, så hvisker du han bare i øret "jeg har ikke på meg truse" f.eks...?

Anonymous poster hash: 9860e...eee

Haha! Morsom du. :) Skjer ikke. Nei nei nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...