RandiA Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 To flotte bilder - seter med Canal digital ja, her er det kontraster, men idyllen er fortsatt der. Og vinklingen på Snøhetta ble veldig interessant. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Fine, de to siste fra påskefjellet! CanalDigital finnes visst "over alt"ja, også "on the Go"... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 To flotte bilder - seter med Canal digital ja, her er det kontraster, men idyllen er fortsatt der. Og vinklingen på Snøhetta ble veldig interessant. Tusen takk, Randi. Fine, de to siste fra påskefjellet! CanalDigital finnes visst "over alt"ja, også "on the Go"... Tusen takk! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Litt labert for tiden, både fotolyst og vær... 23. april. På min tur på Ladestien i går, kom jeg over denne: Utedo - med nye øyne. DMC-GM1 EXIF: 1/400s, f/9, 18 mm, ISO 200 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Ha,ha - det ble jo et riktig stilig bilde - lurer på hvor mange forbipasserende som føler trang til å bruke den.... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Ha,ha - det ble jo et riktig stilig bilde - lurer på hvor mange forbipasserende som føler trang til å bruke den.... Det lurte jeg på også. Ingen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Alle tiders, det utedo-bildet! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Morsomt det utedobildet! Bildet med vanten var veldig fint Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 det er et virkelig "fredstegn". du er observant flotte bilder fra "seterliv" "utedo" er jo bare helt fantastisk! lurer på om den var stategisk plassert der eller bare blitt dumpet der Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 Hvis jeg får bruke et ufint uttrykk, med henvisning til mitt siste bilde: Resten av Aprilfesten gikk rett i dass... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Hvis jeg får bruke et ufint uttrykk, med henvisning til mitt siste bilde: Resten av Aprilfesten gikk rett i dass... Uffda - du satte vel et slags punktum med den ute-dassen da - sterke saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå