Linepusle Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Ett år siden siste fest for min del, og jeg trenger et vårlig spark for å komme meg ut med kamera. (Dette er kopi av starten på Aprilfesten min fra i fjor, men erfaringen viser at det hjelper å være med på fest!) Aprilfest 2017 - Linepusle - Med nye øyne.Bruker: LinepusleUtfordring: Med nye øyne - i vårlige Trondheim. Deltakernivå: PingleUtstyr: Panasonic LUMIX GM1, 12-32 mm og kanskje Nikon D40 med ulike objektiver. Jeg var på fototreff på Trøndelag teater i dag, og der var det jo litt av hvert av juks i alle fall.. 5. april: Jeg går tilbake til opprinnelig tittel (Med nye øyne) - det får være grenser for utfordring også! (Heldigvis er det ikke så mye synlig "Juks og fanteri"!) Hånd. NIKON D40 DX 35 mm. 1/200 s, f/3.5, ISO 200 Endret 5. april 2017 av Linepusle 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Oisann, den var spesiell - ser ganske "levende" ut ja. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Oisann, den var spesiell - ser ganske "levende" ut ja. Ja, det var flott "håndverk" Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Schtiilig, den hånda! Takk, takk. Ganske så livaktig. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 4. april. Jeg har altså endret litt på utfordringen min fordi det heldigvis ikke er så lett å finne juks og fanteri i det offentlige rom - heldigvis. Noen ville kanskje si jeg ikke har lett så nøye, og det kan jo også selvsagt være sant... Jeg vil finne motiver som får meg til å se ting med nye øyne - og gjerne i overført betydning. Men jeg fant et motiv i går, i en glassmonter høyt oppe på veggen så jeg måtte holde kameraet over hodet og håpe at jeg traff motivet. Det ble slik: Studentersamfundet med nye øyne: DMC-GM1 EXIF: f/5.6, 1/125 s., 32 mm, ISO 200. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Den var morsom, Linepusle - du er veldig observant..... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Har øyne for detaljer du, ja! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Jeg synes at den første utfordringen var spennende og var spent på fortsellesen, men "med nye øyne" er ikke så dumt. Du er til vanlig enet veldig godt øyne for detaljer. Fin komposisjon av "hånden", den ser veldig ekte ut. Det var mange flotte og kreative bilder fra treffet Trøndelag teater. Artig bilde av "Studentersamfundet". Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2017 Forfatter Del Skrevet 9. april 2017 Takk for kommentarer. Jeg ser at studentersamfundet ble så mørkt her på forumet, men, men. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2017 Forfatter Del Skrevet 9. april 2017 8. april. Bryggerisamarbeid med nye øyne. DMC-GM1 EXIF: f/5.6, !/250s, 15 mm, ISO 200. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Vakkert og fargerikt "samarbeid" det der faktisk Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Slike fargerike tårn, som 8. april-bildet, er fine motiver.. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 11. april 2017 Forfatter Del Skrevet 11. april 2017 Vakkert og fargerikt "samarbeid" det der faktisk Tusen takk, Rnadi. Det hender en utfordring dras ganske langt... Slike fargerike tårn, som 8. april-bildet, er fine motiver.. Tusen takk! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 11. april 2017 Forfatter Del Skrevet 11. april 2017 11. april. På veien til jobben tråkket jeg nesten på dette "fredstegnet", og fant ut at det godt kunne kalles fred med nye øyne... Hvis man legger godviljen til. Vanten lå slik! DMC-GM1 EXIF: f/5, 1/60 s, 24 mm, ISO 800 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 11. april 2017 Forfatter Del Skrevet 11. april 2017 Nå blir det ikke flere bilder før over påskeferien! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Oi. Den var morsom. Trodde den var malt jeg. Utrolig hva du oppdager. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Fint tegn, du kom over! Får bare håpe det "virker" i den nærmeste framtid, også! 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 14. april. Digitalt seterliv. Hytteliv med solpanel gjør at jeg poster bilder fra de siste dagene litt forsinket. På ski på vei opp mot vidda over Heidalen går jeg forbi denne fine gamle seteren - som Canal digital har invadert. DMC-GM1. EXIF: f/11, 1/400s, 32 mm, ISO 200. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 16. april. Snøhetta by car. Det var fint vær ved Hjerkinn i går. Er det flere enn meg som syntes Snøhetta sett fra bilvinduet slik er "rart"? Det stemmer liksom ikke. derfor tar jeg det med som et utfordringsbilde. DMC-GM1 EXIF: f/11, 1/1000 s., 32 mm, ISO 200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå