BeyondALL Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Hvorfor driver de fleste norske nettaviser med at man må klikke for å se bildetekst i artikler på mobil? Det er en eller to linjer ekstra, så det er jo ikke for å spare skjermplass. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Enig, det der er håpløst. Det var noen som hadde det på PC for en stund siden, men jeg tror de har sluttet med det. Jeg irriterer meg også over NRKs faktabokser som må åpnes manuelt. Hvis man ikke er interessert, hvorfor i huleste leser man artikkelen? Generelt er det ofte jeg ser teksten "vis mer", og så er det bare ett element ekstra. Veldig irriterende, det er håpløs programmering. Er det bare noen få skjulte elementer, vis dem! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Og finn annonser "Klikk for å se hele annonsen" Forbanna bullshit 2 Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Ok, så det er ikke bare meg som irriterer meg over dette, får vel starte å mase på mail til dem. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg bruker skjeldent mobil til nyheter, men jeg tok en titt på db.no nå. Ikke bare har de den idiotiske "vis mer", men den virker ikke! Når jeg trykker på den, får jeg ikke se mer. Ingenting skjer. Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 14. april 2017 Forfatter Del Skrevet 14. april 2017 Hvis det ikke virker er det jo værre, men siden det somregel faktisk er relevant informasjon under bilder er det jo en del av artikkelen. Noen som vet hvorfor de gjør det? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Sikkert for at det skal se mer elegant ut. "Form over function." Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Nå har VG en reportasje med en faktaboks med "vis mer". Gjett hva? Den virker ikke! Jeg får ikke "sett mer". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Nesten like irriterende som autoplay på videoer. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Når jeg pauser videoen rett før den er ferdig, men autoplay likevel slår inn. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Ofte så er også krediteringa til fotografen skjult på denne måten, er det juridisk sett greit å skjule fotografens navn på denne måten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Ja. De oppgir tross alt navnet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 værst må da vel være "klikk for større bilde" også for du kanskje eit mindre bilde.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå