Labelle Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Hei, Har brukt en Samsung S5 Neo aktivt nå i et år ca. På denne mobilen er det mulighet for å bytte batteriet selv noe som var planlagt da jeg kjøpte den. Bestilte et nytt batteri på mytrendyphone.no nylig da det orginale er tapt seg litt. Fikk det nye batteriet tilsendt i posten og det ser orginalt ut. Ser nesten helt identisk ut som det originale som fulgte med telefonen bortsett fra litt forskjell på skriften. Når jeg legger det nye batteriet i telefonen å prøver å starte opp kommer bare oppstart logoen opp og telefonen klarer ikke å gå til ''pinkodeskjermen'' Virker som telefonen prøver å starte opp gang på gang uten noe mere skjer. Noen som har noen erfaringer hva som gjør at det ikke funker? Første gangen jeg brukte det kom jeg faktisk helt inn og fikk brukt telefonen litt før den slo seg av. Har såklart laddet det. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Sikkert falsk batteri, en del mobiler har chips som sjekker batteriet er ekte og slår a telefonen hvis det er uorginal. Fordi samsung taper penger på det, i verstefall kan mobilen gå i stykker og samsung får skylden. 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Ja, man får vel det man betaler for.. Ser ut til du har rett her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå