AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Hei. Jeg har vært i forhold med en gutt i litt over 8 måneder og vi tok en pause for noen dager siden. Ikke en sånn pause der forholdet er over eller at det er lov å gjøre noe med andre. Men at vi er en stund unna hverandre. Grunnen til dette er at vi har hatt en god del drama i det siste og ting har ikke vært helt greit. Vi elsker hverandre og vil være sammen men vi har vært for mye sammen. Han er lærling her jeg bor så han har bodd hos meg nå i noen måneder. Han bor egentlig 4 timer unna. Derfor har vi vært sammen hver eneste dag utenom da han er hjemme eller jobber borte. Så vi har vært på hverandre hele tiden og drama har da dukket opp. Han følte da han trengte en pause og har derfor dratt hjem. Trenger derfor noen råd. Helst noen seriøse da jeg er veldig trist og trenger ikke noen useriøse kommentarer. Jeg har ikke venner, litt flaut og si men det er sant. Går ikke skole det her året derfor har jeg mistet all kontakt. Så når han ikke er her føler jeg meg veldig alene. Han dro for fire dager siden og jeg har bare ligget i sengen. Veldig dumt av meg og ikke bra for helsen så klart men vet ikke hva jeg skal gjøre. Så hva kan jeg gjøre som gjør at jeg ikke bruker sosiale medier så masse? Han har sagt at han ikke vil snakke så masse under pausen men så dum som jeg er skriver jeg en gang hver andre time kanskje. Og blir ofte drama fordi jeg er så redd for at forholdet skal ta slutt. Jeg vil la han være til han vil snakke. Så har dere noen råd til hvordan jeg ikke skal skrive til han? La han skrive når han føler for det. Og noen råd generelt over pause i forhold, har ærlig talt grått i fire dager nå og føler meg helt tom. Er så uvant være uten han og frykter forholdet skal være over om jeg fortsetter være en sånn plage. Anonymous poster hash: db334...2f1 Anonymous poster hash: db334...2f1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Hva er det egentlig du lurer på? Du bør gi ham pausen dere har blitt enige om. Hvis det går feil vei så går det feil vei uansett. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Han dro for fire dager siden og jeg har bare ligget i sengen. Veldig dumt av meg og ikke bra for helsen så klart men vet ikke hva jeg skal gjøre. Så hva kan jeg gjøre som gjør at jeg ikke bruker sosiale medier så masse? For å forhindre det du vet ikke er lurt så gjør ALT annet enn å ligge i senga. Lag mat, onaner, gå ut og spis bark. Bare få tankene vekk fra de "sosiale" mediene, eller rettere sagt; Få kroppen vekk fra de "sosiale" mediene. La telefonen, PC'en eller hva du bruker være under madrassen og kom deg så langt vekk som mulig. 3 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 En av mine generaliserte tips er. Vet du hvordan du tar en pause fra deg selv? Prøv å opplev noe nytt, og ikke la deg stoppe av angst og andre følelser. Kjøp en fiskestang, søk etter klatrekurs, Finn frem et maleskrin. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Du sier du ikke går skole, og at du har holdt det i senga. Hva lever du av? 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Og noen råd generelt over pause i forhold, har ærlig talt grått i fire dager nå og føler meg helt tom. Er så uvant være uten han og frykter forholdet skal være over om jeg fortsetter være en sånn plage. Anonymous poster hash: db334...2f1 Anonymous poster hash: db334...2f1 Det eneste du kan gjøre nå er å vente. Vær opptatt. Shop, spill, tren, les, gå ut og bare ta en kaffe i det fine været, du må bare komme deg ut av ditt eget hode. Gjør noe nytt og spennende. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Har du en veldig liten leilighet, siden det blir problematisk å bo sammen? Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Og noen råd generelt over pause i forhold, har ærlig talt grått i fire dager nå og føler meg helt tom. Er så uvant være uten han og frykter forholdet skal være over om jeg fortsetter være en sånn plage. Anonymous poster hash: db334...2f1 Anonymous poster hash: db334...2f1 Det eneste du kan gjøre nå er å vente. Vær opptatt. Shop, spill, tren, les, gå ut og bare ta en kaffe i det fine været, du må bare komme deg ut av ditt eget hode. Gjør noe nytt og spennende. TS, Denne fyren er ikke problemet ditt. Problemet er at du er passiv, og gjør deg avhengig av andre. Det virker ikke som du har noen jobb, så finn seg en jobb. Og kom deg på jobb. Du har ingen venner, går ikke på skole, og tjener ikke penger. Det betyr at når du møter en stakkar, så blir du emosjonelt, sosialt og økonomisk avhengig av ham. For det første er det kvelende for ham, og for det andre viser du at du ikke tar ansvar for deg selv. Om du ikke kan ta vare på deg selv vil du bli en byrde for den du forventer at skal ta vare på deg. Om du selv velger å ikke gå på skole er det på tide å bli voksen. 4 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Ingen har godt av å være så avhengig av et annet menneske, at verden faller sammen når de stikker. Vil han ha pause, så si at han skal få pause! Ikke gi én lyd fra deg før han evt. tar kontakt! Gjør han ikke det, så vil han jo egentlig ikke ha deg: Og du vil vel ikke ha en mann som bare er sammen med deg fordi du har mast ham til det? Bli voksen nå, og vis at du ikke lar deg leke med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå