Tåkefyrste Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Intet annet enn seier er godt nok i dag for å henge på kampen om CL. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Skal være godt nok til seier. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Bedre lag enn fryktet Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Heldigvis er Rooney tilbake, så har vi i hvert fall én rutinert innbytter litt høyt i banen. Ellers er det tynt, og vi tåler ikke en skade til i dag. Spennende med Willock da, lenge siden vi har fått opp noen ålreite sentrale midtbanespillere. Ikke sett han spille så mye. Endret 1. april 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Bør innrømme for meg selv at Shaw aldri kommer til å bli en del av dette laget. Ufattelig synd, en helt fantastisk spiller. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Dør litt hver gang vi kjører en høyrebeint venstreback. Spillet stopper opp noe kolossalt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Denne taper vi poeng på. WBA er noe dritt å spille mot og jeg har rett og slett ikke troen når jeg ser midtbanen vår i dag. Edit: Er Shaw fit for fight? Endret 1. april 2017 av Espp Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Shaw er vel bare nok en spiller Mourinho velger å fryse ut. Utrolig synd både for han og for oss supportere. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Troooor Shaw er skadefri ja, men tror heller ikke han har spilt noe på reservelaget i det siste som jeg har fått med meg, så er litt usikker. I dag blir jeg positivt overrasket hvis vi gjør en god kamp. Vanskelig med så mange skader på så mange viktige spillere. Håper bare på seier. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Der er Mike Dean i gang. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Ville nesten vært bedre å låne ballen litt til WB for å få de fremover i banen, og så kjøre kontringer med de hurtige spillerne vi har i dag. Endret 1. april 2017 av G27 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 spent på om vi klarer å skape noe som helst. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Vi spiller på riktig måte synes jeg. WBA må grindes i senk. Scorer vi først er mye gjort. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Dette blir en ekstremt frustrerende kamp. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Endelig hjemme etter 4 uker! Endelig kamp igjen! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Savner litt mer trøkk og besluttsomhet foran mål. Lingard og Fellaini våre to bestemann så langt. Mkhitaryan og Rashford må bli mer involvert. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 10 min overtid her? 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Et minutt overtid, ja. Det må faen meg være kødd. Burde vært lagt til et kvarter med all drøyinga til WBA og Forster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå