Gå til innhold

Skyggen i snø

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg overraskes tidvis av at folk stiller ut motiv her, som jeg selv (og sikkert mange fler) bare går forbi, uten å oppdage.

Her, i dette tilfelle ser jeg ikke motiv, og har vanskelig for å se hvordan andre ser motiv i dette.

Kunne vært interessant å høre "hva man ikke ser"..

Ser ut som du uforvarende har kommet borti utløseren..

Lenke til kommentar

Jeg overraskes tidvis av at folk stiller ut motiv her, som jeg selv (og sikkert mange fler) bare går forbi, uten å oppdage.

Her, i dette tilfelle ser jeg ikke motiv, og har vanskelig for å se hvordan andre ser motiv i dette.

Kunne vært interessant å høre "hva man ikke ser"..

Ser ut som du uforvarende har kommet borti utløseren..

Hei Trond.

Jeg kan god forstår at kanskje du ser ikke verdien her og det er ikke rart. Jeg var igår en tur i skogen og gikk forby motiven og det var noe som fant jeg interesant i dette bildet men, vi er forskjellig og har hvar sin smak.

Jeg har ikke forventet noe respons av bilde for det i grunn er ett enkelt bilde.

Uansett takk for du tok tid til å kommentere dette og for alle de fine kommentarer som jeg har fått fra deg.

Ha en god helg.

Lenke til kommentar

Var ikke meningen å såre eller være ufin, Jimmy. Vi skandinaver er kjente for vår konsensuskultur (vi kan kun snakke om ting vi er enige i, og styrer unna det som kan føre til uenighet, - og får dermed heller ikke øvelse i å være uenige)

Holdt opp mot bildene dine her, trekker dette bildet ned. På min skjerm er snøen nede til høyre utbrent (uten informasjon). Viktig å stille om inntaket av lys når man fotograferer snø.

Vi kan ikke nekte hverandre å se motiv, men her skulle jeg likt å vite hva i bildet som trigger fotografering.

Lenke til kommentar

Var ikke meningen å såre eller være ufin, Jimmy. Vi skandinaver er kjente for vår konsensuskultur (vi kan kun snakke om ting vi er enige i, og styrer unna det som kan føre til uenighet, - og får dermed heller ikke øvelse i å være uenige)

Holdt opp mot bildene dine her, trekker dette bildet ned. På min skjerm er snøen nede til høyre utbrent (uten informasjon). Viktig å stille om inntaket av lys når man fotograferer snø.

Vi kan ikke nekte hverandre å se motiv, men her skulle jeg likt å vite hva i bildet som trigger fotografering.

Hei Trond takk for din kommentar

Du skal veit at du vilken har vart ufin elles såre meg,

jeg er i grunn ene med deg i en del detaljer du

kommenterer .

Jeg vil hjerne ha deg som venn .

Hilser fra meg :-)

Endret av Jimmyag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive