Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kast brillene i søpla?

rofl2

Anbefalte innlegg

Det er mye reklame som lover gull og grønne skoger ute på webben. Jeg tar det med en diger klype salt.Hvorfor preke lenge og vel for å fortelle deg at du ikke trenger briller, og så tilslutt røpe hemmeligheten: Kjøp vårt mirakelprodukt?

***Reklamelink fjernet***'

Jeg beholder i hvert fall mine briller inntil videre. Hvis det er så bra, hvorfor ikke tilby en gratis prøve?

Endret av Camrot
Link fjernet av moderator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å ha kikket på reklamen videre enn å få tak i Leave-knappen snarest mulig, så er formatet på reklamen likt et som brukes på veldig mye forskjellige reklamer. Jeg vil tro at det starter en video som aldri blir ferdig, er designet til å utmatte deg eller noe sånn.

BMWcoupeftw har nok helt rett dessverre. Det er inntrykket mitt rundt denne type reklamer.

EDIT:

Skal du bli av med brillene så finnes det et par svindyre alternativer som jeg har hørt om. Men, jeg vet ikke om jeg sånn uten videre ville ha anbefalt noen av disse. Kostnaden kan du kanskje dekke inn ved å slippe å kjøpe nye briller på mange mange år framover i tid. Briller i Norge er dyre. Kjøp i utlandet på ferie, det er mitt råd.

En kompis av meg tok laseroperasjon. En annen kompis av meg fikk linsene i øyet skiftet ut med syntetiske linser.

På laseroperasjonen så snittet de av ytter-"huden" på øyet i et slags vinklet snitt, så de kunne brette det til side ut av veien (blir brettet tilbake). Det finnes de som utfører laseroperasjon uten den teknikken, men de er sikkert uenige med hverandre om hva som egner seg best.

På "linsekirurgi" så bytter de simpelthen linsen, og du må for all del ikke gni deg i øyet. Det er bivirkninger med begge metoder som jeg ikke kjenner inngående. Den siste metoden med å skifte linsene, kan gi en sånn rusk i øyet følelse for alltid i etterkant. DENNE metoden brukes spesiellt dersom synkorreksjonen er så enorm at laseroperasjon får et for stort "svi av"-arbeidsområde å skulle ta vekk.

Begge metodene krever en stund med bruk av spesielle medisin-øyedråper (til ting får gro).

Ingen av metodene garanterer at du beholder 20/20-syn videre ut livet, da øyet er i stadig endring uansett hvordan man vrir og vender på det. Men du får altså en synskorreksjon tilsvarende den rettelsen som ble utført ved laseroperasjon eller "linseutskiftningen". Den beholder du vel i teorien tenker jeg.

Han kompisen som fikk linsene skiftet ut, måtte reklamere to ganger, så de fikk byttet til et par linser som faktisk passet øynene hans (også i fysisk utforming).

Endret av G
Lenke til kommentar
BREAKTHROUGH Supplement That Repairs The Retina In Days Is Unveiled For The First Time. It’s History In The Making

Ved nærsynthet er ikke problemet retina, men formen på selve øyeeplet.

Edit: her er videoen på youtube, for de som vil skippe forover:

Endret av Emancipate
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Great vision is your birthright" - "it's for most of you" - omtrentlig 42:30 - 42:45 ut i video  :rofl:

Takk Emancipate, så slipper jeg å lide i mer enn 20 sekunder.

Jeg lurer på hvem de benytter til å lage disse timeslange fylltale seansene sine. Det er faen meg helt utrolig, at noen har et slikt vokabular i utgangspunktet.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

Reklamering er ikke tillatt på forumet, bedre blir det heller ikke av at produktet fremstår som svindel. Tråd stenges.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...