Redaksjonen. Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Her kan du sjekke din egen linje.Norsk gjennombrudd: Nå kan gamle ADSL-linjer oppgraderes til flere hundre megabit/s Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Nice try.... Endret 1. april 2017 av Simkin Lenke til kommentar
Nazgarot Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Hadde vært greit det, om det bare var sant... the date is... Lenke til kommentar
ozone Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 ADSL går jo over 2-tråds parkabel, ikke koax. Og når det i tillegg sto at "alt er klart i begge ender, og trenger bare en firmwareoppgradering", da sjekket jeg datoen ja Simkin: Hvorfor er det korte innlegget ditt redigert? Du bet ikke på først vel, hehe 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 ADSL går jo over 2-tråds parkabel, ikke koax. Og når det i tillegg sto at "alt er klart i begge ender, og trenger bare en firmwareoppgradering", da sjekket jeg datoen ja Simkin: Hvorfor er det korte innlegget ditt redigert? Du bet ikke på først vel, hehe Hehe, jeg la på .... bare 1 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg regner med at alle som klikker på lenken for moro skyld blir talt med i flokken som blir lurt Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Klikket videre for å sjekke hvor gjennomført den var, men jeg måtte faktisk innom "det var jo litt optimistisk å tenke at alle produsenter bruker samme fibre i jakken" før jeg innså hvilken dato det var... Lenke til kommentar
Johannes P Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Jeg hadde lest alt for mye av artikkelen før jeg skjønte opplegget. Dette var faktisk en av de bedre jeg har sett Dere skulle døpt teknologien fiber-under-hoax-kobber Endret 1. april 2017 av Johannes P 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Også Høyskolen i Akershus da gitt! Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Det verste med disse artiklene er jo at man leser overskriften, har en god formening om hvilken dag det, men håper i det lengste at det faktisk er noe i det... Blir så klart like skuffet hver gang... Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Norsk gjennombrudd Den var god. Endret 1. april 2017 av SLapsy Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Den var både smart og morsom... En av de bedre jeg har sett! Likevel minus for det falske håpet som nok ble dannet hos mange folk rundt i distriktsnorge... Du vet, hvis de hadde nok båndbredde til å laste ned artikkelen... 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Den var både smart og morsom... En av de bedre jeg har sett! Likevel minus for det falske håpet som nok ble dannet hos mange folk rundt i distriktsnorge... Du vet, hvis de hadde nok båndbredde til å laste ned artikkelen... 27,778 bytes med bilde får vel sentralen til å smelte. Endret 1. april 2017 av 4 3 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-kZbtLvnJ Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 kjipt å betale 109 kroner per måned for ingenting, mens det koster ingenting å ha fiber tjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå