Tommy Angelo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Da rekker den Norge før jul... ? Den nærmer seg gamle landet med stormskrit, ellers går det jo båt fra Oslo til Kiel hver dag hehe da er det vel mange som får en lykkelig jul Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det er visst begrenset antall som blir å få kjøpt utenfor Tyskland. Hvis den i det hele tatt kommer hit til Norge før jul så må du være kjapt ute. Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Går rykter om at den kommer til Norge en uke før jul, men rykter har en tendens til å sprekke... Blir forresten selvoppgraderinger tilgjengelig for SX1 også. Så etter som den leveres med datakabel burde jo den saken være grei Btw, ny FW for MC60 er nå tilgjengelig fra my-siemens.com, med bl.a. forbedret java og wap. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) SX1 er nesten litt oppskrytt. Tenker man over det, så er det FM-radio og innebygget MP3spiller som er forskjellen. Ellers er det that's it! En ting jeg lurer på, er hvordan bildekvaliteten/videokvaliteten er i forhold til 6600. Noen som vet? Endret 4. desember 2003 av c_u_m8 Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Blir forresten selvoppgraderinger tilgjengelig for SX1 også. Så etter som den leveres med datakabel burde jo den saken være grei great.. *glede meg* !!! flotters at det følger med datakabel, for meg som ikke har giddet å kjøpe BT adapter enda... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Bluetooth adapter/dongle er et must, arehei. Selv bruker jeg det hver eneste dag... Uansett, molna, kan du besvare noen av spørsmålene ovenfor? Hvis du får lov, selvsagt. Endret 4. desember 2003 av c_u_m8 Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Bluetooth adapter/dongle er et must, arehei. Selv bruker jeg det hver eneste dag... kan du vurdere å gi meg noen argumenter? i og med at jeg ikke bruker det (og bruker mobilen til det meste alle andre gjør) er det tydeligvis ikke et must Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) SX1 er nesten litt oppskrytt. Tenker man over det, så er det FM-radio og innebygget MP3spiller som er forskjellen. Ellers er det that's it! En ting jeg lurer på, er hvordan bildekvaliteten/videokvaliteten er i forhold til 6600. Noen som vet? Hmm.. synes ikke den er oppskrytt.. regner med at når du sier "forskjellen" i din setning nummer 2 sikter du til forskjellen mellom SX1 og 6600. og nei, det er ikke det that's it.. MMC Hotswap i SX1 SX1 er 8 gram lettere enn 6600 SX1 er 14 ccm mindre enn 6600 (6600 er altså 15% større ca) Bedre prosessor som sannsynligvis resulterer i bedre videovisning og raskere menyer (dette er antagelser fra min side) i SX1 Stereo-mp3 spiller i SX1 Medfølgende handsfree med SX1 Medfølgende datakabel med SX1 Følger med Mozzies. Kåret til beste mobilspill 2003 og sikkert mer jeg ikke vet... ps. beklager dobbeltposting Endret 4. desember 2003 av arehei Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 arehei, skal du kjøpe sx1??? kjøpte du ikke din 6600 med abbenomang? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 arehei, skal du kjøpe sx1???kjøpte du ikke din 6600 med abbenomang? Ja Nei Lenke til kommentar
Normann Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 arehei, skal du kjøpe sx1???kjøpte du ikke din 6600 med abbenomang? Og det betyr at han ikke kan kjøpe sx1?? Du må ikke ha mobilen noe bestemt tid, bare abbonementet... Får sikkert solgt 6600 sin for en hygelig pris fortsatt! God jul! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 vet det... men får vel spørre Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Bluetooth dongle er det beste kjøpet jeg har gjort til pc'en asså......! Når mobilen min blir proppa med 200 bilder er det greit å sende dem over til pc'en Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 SX1 er nesten litt oppskrytt. Tenker man over det, så er det FM-radio og innebygget MP3spiller som er forskjellen. Ellers er det that's it! En ting jeg lurer på, er hvordan bildekvaliteten/videokvaliteten er i forhold til 6600. Noen som vet? Hmm.. synes ikke den er oppskrytt.. regner med at når du sier "forskjellen" i din setning nummer 2 sikter du til forskjellen mellom SX1 og 6600. og nei, det er ikke det that's it.. MMC Hotswap i SX1 SX1 er 8 gram lettere enn 6600 SX1 er 14 ccm mindre enn 6600 (6600 er altså 15% større ca) Bedre prosessor som sannsynligvis resulterer i bedre videovisning og raskere menyer (dette er antagelser fra min side) i SX1 Stereo-mp3 spiller i SX1 Medfølgende handsfree med SX1 Medfølgende datakabel med SX1 Følger med Mozzies. Kåret til beste mobilspill 2003 og sikkert mer jeg ikke vet... ps. beklager dobbeltposting Nummer 1: HotSwap er ikke et must. Jeg mener, hvor ofte skifter du MMC card, og har du ikke tid til å ta ut batteriet? Nummer 2: 8 gram lettere? Seriøst, det er ingen grunn i det hele tatt. Nummer 3: 15% større? Vel, størrelsen er noe jeg aldri har brydd meg noe om på min 6600 Nummer 4: Dine antagelser, som du sa, men jeg tviler på det. Nummer 5: Stereo MP3-spiller. Ja, kan være kjekt å ha, men som jeg nevnte over, så var dette en av de få, viktige forskjellene på 6600 og SX1. Nummer 6: Medfølgende handsfree. Ok, men å vente til over nyttår for å kjøpe ny telefon - bare for å få med handsfree, er litt drøyt, eller hva? Nummer 7: Medfølgende datakabel er greit å ha. Nummer 8: Mozzies? Vel, ærlig talt, spill på mobilen (altså JAVA-spill) duger ikke - uansett hvilket! Summa summarum er SX1 unødvendig oppskrytt. Ja, tross alt er 6600 nesten identisk, og man slipper å vente til over nyttår. Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) c_u_m8: Mozzies er ikke Java, det er et Symbian-spill. BT Multiplayer-versjonen av tetris som følger med er ikke så værst den heller.. Hvor ofte jeg skifter MMC? Flere ganger daglig. Har ett med kun MP3 og ett med alt annet. Endret 4. desember 2003 av molna Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 bra c u m8 punkt 5 er nok litt tynt... for når du ikke bruker head set så er det lite vits med stereo lyd når du alikevel bare har 1 høytaler (for de som har skikkelig tynne latin kunskaper så handler det om at mono er 1) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) c_u_m8: Mozzies er ikke Java, det er et Symbian-spill.BT Multiplayer-versjonen av tetris som følger med er ikke så værst den heller.. Hvor ofte jeg skifter MMC? Flere ganger daglig. Har ett med kun MP3 og ett med alt annet. selvsagt er det praktisk; men det er 2 "vegger" nr.1 Ikke alle har 1 million forskjellige MMC kort... (av både økonomiske årsaker og andre årsaker logiske og ulogiske årsaker) Tror argunmentet med "hot swap" er litt dårlig for å vente over 1-2 måneder på en ny mob.... radioen og mp3 spilleren er mye bedre argument når det gjelder spillene... bedre med de fyfyfy spillene fra fyfy-gage Men man kjøper ikke en mobil pga. 1 spill... Man kan jo nesten alltid kjøp det; eller et bedre ps. har du norsk tastatur? har ikke lagt merke til det før...! Endret 4. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nummer 3: 15% større? Vel, størrelsen er noe jeg aldri har brydd meg noe om på min 6600 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg tror at han mente dette: Du kjøper ikke en SX1/6600/Sendo X/SE p800/p900 pga. størrelsen... det er det invendige som teller! synes min 6600 ligger godt i (den ene) hånden... imotsetning til sx1 tohåndsløsning Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 bra c u m8 punkt 5 er nok litt tynt... for når du ikke bruker head set så er det lite vits med stereo lyd når du alikevel bare har 1 høytaler (for de som har skikkelig tynne latin kunskaper så handler det om at mono er 1) Hvor ofte ville du ha hørt på MP3 gjennom høyttaleren på mobilen din uansett?? Har personlig aldri hørt på MP3 gjennom høyttaler, foruten testing og briefing til venner... Når man gjør det, er man som regel hjemme eller noe, og da har man PC/Stereo-anlegg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå