knopflerbruce Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Fin aprilsnarr Gå inn på en tilfeldig test og sjekk. This is no joke!! Edit; Håper de beholder funksjonen, var ganske gøy å trykke på knappen og få testen til å bli mer enig med meg. Jeg sjekket det, og det er neppe en feature som varer. Isåfall får de neppe tilsendt et eneste produkt fra en produsent igjen Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Denne burde dere faktisk implentere istedet for en aprilsspøk! Det er bare å lagre karakteren lokalt, er så veldig fristende å kunne sette sin egen reelle karakter på ett produkt for fremtiden, som en slags påminnelse på hvorfor du synes produktetet var bedre eller verre Akkurat som man nå kan bruke tag systemet på Steam til å huske hvorfor du merket tittelen som "Not interested" for 2 år siden. Lenke til kommentar
R1200CL Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Vel, dette funker ikke på iPad. Tenkte jeg skulle degradere den fitbit testen. Men den gang ei ? Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Den virker ikke lenger - synes det hadde vært kjempebra. Da kunne en bare svart til de som sier hvorfor gir dere 10/10 til Samsung eller iPhone: "bare rediger karakteren selv". Trenger jo bare bli sett av vedkommende. Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg scrollet bare over det i går uten å tenke noe særlig på det, der og da tenkte jeg at det var en kjekk funksjon. Dog i den retning at folk kunne gi den karakteren de syns produktet fortjente og viste da gjennomsnitt av hva leserne synes, i tillegg til hva Tek.no har gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg