oOF Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Nå som man ikke kan velge fritt hvilket brett man vil spille, er man tilbake på 70% Miramar... Og for meg virker det som om trinnlydene har blitt enda høyere i det siste. Det gjøres ikke en dritgod jobb på alle områder i dette spillet. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Syns også vente tiden før en match starter har gått opp istedenfor ned også, selv etter at de brukte den usedvanlige dårlige unnskyldningen med vente tid for å ta bort hvilket map man kunne velge, spilte i 4 mann squad for ett par dager siden og da venta vi jo lenger enn nødvendig for at selv warmup tiden skulle starte å tikke ned. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 De må ha tweaket våpenspawnratene noe voldsomt i siste patch. I alle cratene jeg har vært innom er det konsekvent aldri sniperrifler og siktemidler lenger og jeg får mye sjeldnere bedre enn 3x og veldig mye pistoler og hagler. Og det er ikke akkurat det man vil ha når man skyter mok folk som er 300m unna. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Hmm. Jeg spiller mye PUBG og har spilt mye de siste 3-4 månedene. Kan ikke si at jeg har merket noen merkbar forskjell på lootspawn etter siste patch. Noen bygningstyper er litt dårligere nå enn de var (f.eks. "God buildings" på Miramar), men det tror jeg skjedde før denne patchen. Ellers ender jeg stort sett alltid opp med å finne enten DMR eller sniper, og stort sett minimum en 4x. Eneste crate-sniper nå er AWM, og jeg syns det er greit at det ikke er en AWM i annenhver crate... Ellers må de gjerne fjerne shotguns og pistoler fra spillet, evt. tweake ting så shotgun faktisk virker og pistoler ikke skyter erter. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 God buildings sammenfaller bra med det jeg har funnet ut om de ulike bygningene ja. I tillegg til at man ganske ofte finner brukbart med loot i de grønne hallene Lenke til kommentar
Flin Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Nå som man ikke kan velge fritt hvilket brett man vil spille, er man tilbake på 70% Miramar... Og for meg virker det som om trinnlydene har blitt enda høyere i det siste. Det gjøres ikke en dritgod jobb på alle områder i dette spillet. Stemmer det? Jeg har notert den de siste 41 kampene jeg har spilt. Her er resultatet. Squad, alle kart inkludert i søket. Det er klart at 41 runder ikke er nok til å trekke en statistisk signifikant konklusjon, men jeg spiller ikke PUBG hele dagen. Jeg skal forsette å ta notater, kanskje det kommer til å bevege seg om 33% for alle når jeg får nok data. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 (endret) Jeg spiller ikke på Sanhok. Det har jevnet seg i den forstand at jeg får ett map mange ganger på rad nå som regel avbrutt av det andre noen få ganger. Endret 13. august 2018 av oOF Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Jeg har i det siste fått helt tilfeldige kart, og som hos Flin later det til å være ganske jevnt fordelt mellom alle 3 mapsa uten at jeg har ført noe statistikk på det... Lenke til kommentar
Flin Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Jeg begynte å skrive det ned fordi jeg synes jeg fikk det ørken kartet så alt for mye, men det var vist nok feil. Enten har de endra på det eller så har vi bare opplevde tilfeldig valg av kart hele tiden og rett og slett tilfeldigvis fått litt mer av det andre. iTunes hadde et lignende problem,https://www.daxthink.com/think/2017/2/27/apple-made-itunes-shuffle-less-random-to-make-it-more-random Spotify ogsåhttps://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/why-random-shuffle-feels-far-from-random-10066621.html Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Tatt opp igjen PUBG, er det bare gode folk igjen på spillet? Aldri følt meg så dårlig i et spill jeg, alle har god aim og spiller bra. Trodde det var skilled matchmaking men aldri i verden om jeg møter folk som ikke har spilt mye. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Det varierer voldsomt... Man merker at noen spilelr mye sammen og er voldsomt samkjørte i det de gjør også har du slike som meg som spiller randoms stort sett som er, tja, mindre gode. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Men synes det er rart St jeg møter folk med 5+ i kd når det skal være skilled matchmaking Jeg har vel selv 1.7 i kd. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Spiller ikke PUBG fast så gir ikke så mye mer smak når jeg blir eid totalt av nesten samtlige jeg møter. Fremstår kanskje som verdens dårligste på PC men er langt i fra dårlig med keyboard og mus Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 La meg si det sånn, jeg har langt under deg i K/D ratio... Dødslagget er min verste fiende. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 La meg si det sånn, jeg har langt under deg i K/D ratio... Dødslagget er min verste fiende. Dreper nå moro når man går 6-7 runder uten et kill for min del, må nok spille mer men PUBG var lenge fast her men ikke rørt spillet nå på flere måneder. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Dreper nå moro når man går 6-7 runder uten et kill for min del, må nok spille mer men PUBG var lenge fast her men ikke rørt spillet nå på flere måneder. I junglene er det vel ikke matchmaking? Der kan du møte hvem som helst. På de andre karta skal det være litt bedre. Litt. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Ah så ikke matchmaking på jungel kartet, det forklarer en del. Eneste jeg har spilt nå etter flere måneder med pause fra PUBG, burde kanskje tvinge meg selv og spille litt på de andre. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 PUBG står på listen over spill som får den nye RTX teknologien til Nvidia, for de som måtte bry seg om det. Hvordan teknologien blir implementert eller hva dette vil gjøre er det vel ingen som vet enda da men. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Etter dette Fix PUBG styret har jeg fått latterlig mye lagspikes. Kan ha 70-80 FPS, men føles som 10. Noen andre som har dette problemet? Har forsøkt med nye/gamle GPU drivere osv. uten hell... Blitt uspillbart... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Jeg syns det har blitt mindre lagg i starten i de siste ukene og spillet flyter sånn helt ok(ish) stort sett. Men det fordømte dødslagget får det til å føles ut som om jeg ikke 'dør' på en rettferdig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå