Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

COD har jeg lite tro på, men har ikke akkurat sett veldig mye, så får vente til jeg har fått sett litt gameplay før jeg dømmer det sønder og sammen. 

Lenke til kommentar

Jeg har troa på COD/BF versjonen for å være ærlig. Jeg synes et av de største problemene med PUBG er selve skytespill-feelingen, der henger de dessverre langt bak både CSGO, COD og BF. Faktisk ikke sammenlignbart i det hele tatt. Det kunne vært langt smoothere og mer responsivt,og så lenge de ikke fucker opp med basisformelen så tror jeg PUBG blir et glemt kapittel veldig fort i BR-Boka.

Endret av fiskerdigg123
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er faktisk fan av skytingen i PUBG.

COD blir for mye "run and gun", CSGO har ikke ADS (med unntak av noen få våpen), og det fører til at du må sikte i bakken for å kompensere for recoil, BF er relativt likt PUBG etter min mening.

Lenke til kommentar

COD blir for mye "run and gun", CSGO har ikke ADS (med unntak av noen få våpen), og det fører til at du må sikte i bakken for å kompensere for recoil, BF er relativt likt PUBG etter min mening.

Er definitivt enig i at de er forskjellige - men jeg føler at koblingen mellom hånda mi, musa og hva som skjer på skjermen når jeg klikker ikke er like smud som i de andre spillene, hvis det gir noen mening. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er definitivt enig i at de er forskjellige - men jeg føler at koblingen mellom hånda mi, musa og hva som skjer på skjermen når jeg klikker ikke er like smud som i de andre spillene, hvis det gir noen mening. 

Høres nesten ut som du har performance problemer, for jeg kjenner meg ikke igjen i det hele.

Etter å ha sett flere hundre timer på div. streamere, og følgt reddit i nesten 1 år, så har jeg faktisk ikke hørt lignende klage før, faktisk tvert i mot, det virker ut som den generelle opplevelsen er at skytingen er en av de tingene PUBG gjør veldig bra. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Høres nesten ut som du har performance problemer, for jeg kjenner meg ikke igjen i det hele.

Etter å ha sett flere hundre timer på div. streamere, og følgt reddit i nesten 1 år, så har jeg faktisk ikke hørt lignende klage før, faktisk tvert i mot, det virker ut som den generelle opplevelsen er at skytingen er en av de tingene PUBG gjør veldig bra. 

Dårlig med det, alle andre spill fungerer helt finfint :) Mulig pubg er litt mongoloid altså, er ikke første gangen noen opplever et problem med det spillet der. Har hørt DrDisrespect klage over det problemet her faktisk, men da spesifikt med shotguns. 

Either way så spiller jeg jo 2-3 timer om dagen hver dag, så det er ikke akkurat forferdelig. Men det er ihvertfall en grunn til at jeg ser fram mot COD/BF BR :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Studioet som både utvikler engine og spillet har nok litt lettere for å implementere disse endringene kjapt. 

Med det sagt, så bør det absolutt stå høyt på "to-do" listen til PUBG Corp.

Lenke til kommentar

Her sitter jeg noe furten. Fikk akkurat SKS, suppressor, 4x, extended mag;  M416 og masse ammo til begge. Så kommer det plutselig en på meg og en laggbølge av en annen verden. 5 sekunder senere har en annen pikk snipet meeg med Kar98 fordi jeg lagget noe så inni gampen. Det var pent sagt litt frustrerende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

n4UC6IV.png

Fra Update 14, helt sykt om det stemmer, fra å knapt aldri være over 30 (cappen har vel vært 30 i en liten periode?), til å gå aldri gå under 30?

Lenke til kommentar

n4UC6IV.png

Fra Update 14, helt sykt om det stemmer, fra å knapt aldri være over 30 (cappen har vel vært 30 i en liten periode?), til å gå aldri gå under 30?

hehe må si jeg gleder med til å teste... hadde nylig en opplevelse der jeg løp over en vegg og blei kjørt ned etterpå, på deathcam ser man bare at personen treffer veggen og aldri meg... men jeg blei kjørt over bak muren likevel... :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mye hakking for meg etter oppdateringen i dag. Jeg ser det er streamere som sliter også. Andre som opplever det samme?

Forsøkte du å slå av det der anti-cheat greiene som det stod i patch notes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...