Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som sliter med enormt mye kræsj etter siste store windows-oppdatering? Spillet kræsjer kanskje i snitt mer enn én gang i timen. Noen ganger bare lukker spillet seg uten feilmelding, mens andre ganger har jeg blant annet fått melding om at videominnet er fullt, og det er ikke plass til å laste flere teksturer (mistenker memory leak?)

Lenke til kommentar

De 25 mb patchene er oppdateringer til anti cheaten, ja. De skal ikke ha noen performance impact på gameplay per se, kun oppdateringer av algoritmer/definisjoner (Litt ala VAC bare at det for PUBG sin del foregår på klientsiden).

Jeg har slitt som f med lagg den siste tiden, spesielt når noen skyter på meg, og fant til slutt ut at det var Geforce Experience/Nvidia Freestyle som var årsaken. Slo av "Experimental features" i geforce experience så ble det bra igjen.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Men selv med de små patchene så hjelper det jo ekstremt lite uansett.

Jeg har ikke møtt på noen obvious cheatere i det siste, så de må da være godt for noe.

mhm er blitt mye bedre faktisk! =) pleid å møte mye  på høy rating tidligere,  per dags dato har season 4 og 5 vært mye bedre enn alle de andre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

PUBG er vel en av de få tingene 1803 ikke fucket opp hos meg, disse W10 patchene blir bare verre og verre.  :hrm:

Merket at jeg fått en OK økning i FPS når jeg spilte i helgen, ligger som regel veldig tett opp mot max. igjen nå.

Lenke til kommentar

Jeg sliter som bare det med PUBG  :hm:  Problemet mitt er at spillet krasjer når jeg åpner/starter det, og når jeg er ferdig med ett game og trykker "exit to lobby". Jeg har forsøkt alle de forskjellige tipsene jeg har funnet online ang. problemet mitt (utenom å fjerne overclock på cpu), det eneste som "fikser" problemet er å sette Affinity (antall cpu cores) ned til 1-2 cores i det jeg åpner spillet og før jeg trykker exit to lobby. Dette problemet har vel vedvart i sikkert 3,5-4 mnd'er for meg nå. Syyyykt irriterenede :huh:

Skjønner ikke at de ikke har klart å få løst dette enda?!?!!

Mistenker at jeg faktisk er nødt til å ta en clean install av Win 10 og hele Steam på nytt igjen for å fikse problemet :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke starte matches (stuck på starter matchmaking eller hva faen det står) i lobby, og kommer aldri videre. Har restartet pcen, lobbyen, og spillet, til ingen nytte. Det er kun på EU. NA funker fint. Hva faen?

Endret av Reeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...