...... Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Spill uten lyd. Eksplosjonene er så unødvendig høye også. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Er det bare jeg som sliter med enormt mye kræsj etter siste store windows-oppdatering? Spillet kræsjer kanskje i snitt mer enn én gang i timen. Noen ganger bare lukker spillet seg uten feilmelding, mens andre ganger har jeg blant annet fått melding om at videominnet er fullt, og det er ikke plass til å laste flere teksturer (mistenker memory leak?) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Etter siste storoppdatering krasjet spillet en del ja. Men det har sluttet nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Jeg kræsjet nesten hvert eneste game på warmode. På vanlige squad games er det ikke SÅ ofte, kanskje en gang hver 5-6 time ingame. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Disse 25mb patchene de legger ut annehver time tar sikkert på. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Hva er de små patchene godt for? Er det noe typ anticheat greier, at de fucker noen filer eller noe eller er det pga noe anna? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 (endret) De 25 mb patchene er oppdateringer til anti cheaten, ja. De skal ikke ha noen performance impact på gameplay per se, kun oppdateringer av algoritmer/definisjoner (Litt ala VAC bare at det for PUBG sin del foregår på klientsiden). Jeg har slitt som f med lagg den siste tiden, spesielt når noen skyter på meg, og fant til slutt ut at det var Geforce Experience/Nvidia Freestyle som var årsaken. Slo av "Experimental features" i geforce experience så ble det bra igjen. Endret 21. mai 2018 av Feh Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Men selv med de små patchene så hjelper det jo ekstremt lite uansett. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Men selv med de små patchene så hjelper det jo ekstremt lite uansett. Jeg har ikke møtt på noen obvious cheatere i det siste, så de må da være godt for noe. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Men selv med de små patchene så hjelper det jo ekstremt lite uansett. Jeg har ikke møtt på noen obvious cheatere i det siste, så de må da være godt for noe. mhm er blitt mye bedre faktisk! =) pleid å møte mye på høy rating tidligere, per dags dato har season 4 og 5 vært mye bedre enn alle de andre Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Jeg hadde også problemer med lag og stutters, spesielt når noen skjøt på meg (første skuddet), etter den siste Windows-oppdateringen (1803?). Ordnet seg med nyeste AMD skjermkortdriver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 PUBG er vel en av de få tingene 1803 ikke fucket opp hos meg, disse W10 patchene blir bare verre og verre. Merket at jeg fått en OK økning i FPS når jeg spilte i helgen, ligger som regel veldig tett opp mot max. igjen nå. Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Jeg sliter som bare det med PUBG Problemet mitt er at spillet krasjer når jeg åpner/starter det, og når jeg er ferdig med ett game og trykker "exit to lobby". Jeg har forsøkt alle de forskjellige tipsene jeg har funnet online ang. problemet mitt (utenom å fjerne overclock på cpu), det eneste som "fikser" problemet er å sette Affinity (antall cpu cores) ned til 1-2 cores i det jeg åpner spillet og før jeg trykker exit to lobby. Dette problemet har vel vedvart i sikkert 3,5-4 mnd'er for meg nå. Syyyykt irriterenede Skjønner ikke at de ikke har klart å få løst dette enda?!?!! Mistenker at jeg faktisk er nødt til å ta en clean install av Win 10 og hele Steam på nytt igjen for å fikse problemet Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) Jeg klarer ikke starte matches (stuck på starter matchmaking eller hva faen det står) i lobby, og kommer aldri videre. Har restartet pcen, lobbyen, og spillet, til ingen nytte. Det er kun på EU. NA funker fint. Hva faen? Endret 22. mai 2018 av Reeve Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Samma her. De har sikkert noen server problemer her i EU. Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Samme her. Spillet flyter ok for første gang siden launch men nå er det servertrøbbel. Skulle tro det var et indie-spill (det er det jo egentlig). Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Må korrigere meg litt der. Etter at jeg skrev forrige post, har spillet krasjet tre ganger. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Må korrigere meg litt der. Etter at jeg skrev forrige post, har spillet krasjet tre ganger. Så har det også kommet en ny patch siden sist da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå