Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Det er jo et indie selskap også da. Det tok noen år før DICE fikk fikset opp BF sjangeren.

 

Nei, det tok bare 1 spill for å ødelegge alt som handler om BF.

 

Men hadde jeg fått den reload buggen så hadde neppe jeg vært like behersket på filmen, men men.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo et indie selskap også da. Det tok noen år før DICE fikk fikset opp BF sjangeren.

 

Hva er egentlig definisjonen av indie? Mulig PUBG startet på den måten, men nå er det blitt såpass store at indie kanskje ikke er en passende beskrivelse.

 

På den andre siden, PUBG er ikke så ille som folk skal ha det til. Det er et bra spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Indie er et ganske enkelt begrep. Det står for "independent". Så fremt til en utvikler er frittstående og ikke er knyttet til en større utgiver sånn som blant annet DICE er under EA, eller Rockstar er under Take-2 osv så er man jo per definisjon "indie".

 

Hvor populært et spill måtte bli og hvor mye penger man måtte håve inn har jo egentlig fint lite med definisjonen å gjøre. Stardew Valley er utviklet av en enkelt person, men ble voldsomt populært og har solgt i bøtter og spann men er jo like fult et "indiespill", var jo mye samme historien med Notch og Minecraft selv om Minecraft i dag er eid av Microsoft og ikke lenger kan bli sett på som en indiespill.

 

Akkurat hvor store PUBG  Corp faktisk er og hvor mange utviklere de har vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar

Indie er et ganske enkelt begrep. Det står for "independent". Så fremt til en utvikler er frittstående og ikke er knyttet til en større utgiver sånn som blant annet DICE er under EA, eller Rockstar er under Take-2 osv så er man jo per definisjon "indie".

 

Hvor populært et spill måtte bli og hvor mye penger man måtte håve inn har jo egentlig fint lite med definisjonen å gjøre. Stardew Valley er utviklet av en enkelt person, men ble voldsomt populært og har solgt i bøtter og spann men er jo like fult et "indiespill", var jo mye samme historien med Notch og Minecraft selv om Minecraft i dag er eid av Microsoft og ikke lenger kan bli sett på som en indiespill.

 

Akkurat hvor store PUBG  Corp faktisk er og hvor mange utviklere de har vet jeg ingenting om.

 

Du mener at det enste som ikke gjør at Rockstar ikke er et indie-selskap er at de er tilknyttet Take-2? Kanskje begrepet ikke er så enkelt som du tror.

Lenke til kommentar

 

Indie er et ganske enkelt begrep. Det står for "independent". Så fremt til en utvikler er frittstående og ikke er knyttet til en større utgiver sånn som blant annet DICE er under EA, eller Rockstar er under Take-2 osv så er man jo per definisjon "indie".

 

Hvor populært et spill måtte bli og hvor mye penger man måtte håve inn har jo egentlig fint lite med definisjonen å gjøre. Stardew Valley er utviklet av en enkelt person, men ble voldsomt populært og har solgt i bøtter og spann men er jo like fult et "indiespill", var jo mye samme historien med Notch og Minecraft selv om Minecraft i dag er eid av Microsoft og ikke lenger kan bli sett på som en indiespill.

 

Akkurat hvor store PUBG  Corp faktisk er og hvor mange utviklere de har vet jeg ingenting om.

 

Du mener at det enste som ikke gjør at Rockstar ikke er et indie-selskap er at de er tilknyttet Take-2? Kanskje begrepet ikke er så enkelt som du tror.

 

Rockstar Games er ikke bare tilknyttet Take-Two, Take-Two eier Rockstar. Rockstar Games er heller ikke bare ett studio, det er vel seks studio som er under Rockstar Games label, noe som gjør det til en samling under ett merke som heter Rockstar Games

 

Vil også si at det er ganske enkelt at viss du lager spill og er indie så har du ingen eiere over deg selv igjen, ikke er du skyldig ett annet selskap store mengder summer for å ha dekket kostnadene med rente for å få produsere spillet du hadde lyst å utvikle ei heller har du delt inntekten din slik at det går 25/50% til deg og 75/50% til det andre selskapet.

Endret av darkyy
Lenke til kommentar

Er hit registreringen blitt helt potet etter siste oppdatering eller?

Aldri opplevd makan til ræv registrering med SR... 

Er så ræv at jeg rett og slett må se meg nødt til å la vær å plukke opp SR... 

 

Vet ikke hva jeg skal si selv, stod på typ 20-30 meter med m24 istad, kulene traff aldri, så enten suger jeg maks eller så er det noe rart, jeg traff jo mer enn godt nok med scar-l på samme avstand på moving target med bare tap fire.

Lenke til kommentar

Er hit registreringen blitt helt potet etter siste oppdatering eller?

Aldri opplevd makan til ræv registrering med SR... 

Er så ræv at jeg rett og slett må se meg nødt til å la vær å plukke opp SR... 

Tja det virker rimelig dårlig nå for tiden, helt ekstremt at det kan være så tregt som dette: 

 

En ting er sikkert jeg er dritt lei av å dø når jeg er godt i cover...ofte når det skjer søker jeg opp personen på pubg.gg og ofte hender det at de har spilt 500+ games i Kina og et par i EU, disse folka er så langt unna med høy ping må ha noe med dette å gjøre...håper det virkelig kommer  ping/region lock snart..

Lenke til kommentar

Elsker det nye mappet. Og etter våpenbalanseringa så er kombinasjonen Vector + AWM ganske så euforiisk! Vector generelt seiler opp som mitt soleklare favorittvåpen, tatt fullstendig over for M416 som var det jeg brukte 90% av tiden før patchen.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Elsker det nye mappet. Og etter våpenbalanseringa så er kombinasjonen Vector + AWM ganske så euforiisk! Vector generelt seiler opp som mitt soleklare favorittvåpen, tatt fullstendig over for M416 som var det jeg brukte 90% av tiden før patchen.

AK har også blitt ganske brukbar?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...