meg0709 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Så mye som de allerede har tjent og fortsetter å tjene så er det en ikke sak. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Hvorfor skal ikke 60hz være mulig med 100 mann i 2018? Åja sant det, alt de bryr seg om er skins og kasser som de kan selge. Grafikk driter jeg langt i. Kanskje fordi infrastrukturen og teknologien ikke klarer å håndtere den mengden data over nettet? Det er ikke uten grunn at flere spill har lave player cap, og spill med et høyt antall spillere sliter med "netcode". Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 (endret) Hvorfor skal ikke 60hz være mulig med 100 mann i 2018? Åja sant det, alt de bryr seg om er skins og kasser som de kan selge. Grafikk driter jeg langt i. Kanskje fordi infrastrukturen og teknologien ikke klarer å håndtere den mengden data over nettet? Det er ikke uten grunn at flere spill har lave player cap, og spill med et høyt antall spillere sliter med "netcode".Krever nok mere av datamaskinene også, og da hadde de med dårlige maskiner grenet enda mere pga "lagg" *dårlig hardware ødelegger gode spill* Endret 5. mai 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Prøvde meg på en solo-runde for første gang nå. Det er da man virkelig innser hvor mye dødtid det er i PUBG så lenge en ikke dropper på School. Det er vel derfor PUBG er det perfekte chille og spille og prate skit på Discord-spillet. Er jo så mye dødtid at man faktisk får pratet en del igjennom hele matchen. I spill som R6 Siege rekker man nesten bare prate et minutt mellom rundene før "alvoret" er i gang. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Jeg spiller ikke spill for og sitte og snakke med folk 90% av tiden pga dødtid. Akkurat den biten har fortnite klart og mestre tusen ganger bedre. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Men gid så flott da at man endelig kan velge bort kart! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Men hvor er den event moden da? Den skulle jo være der ifra natt til fredag eller noe, men den er jo ikke der. Noen jeg spiller med sa den var der, men så plutselig var den borte, så hva er greia? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 (endret) Event-moden var der, men ble tatt bort igjen, da den førte til problemer med serverne. Endret 5. mai 2018 av Knewt Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Jeg spiller ikke spill for og sitte og snakke med folk 90% av tiden pga dødtid. Akkurat den biten har fortnite klart og mestre tusen ganger bedre. Godt med Savage, da. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Men hvor er den event moden da? Den skulle jo være der ifra natt til fredag eller noe, men den er jo ikke der. Noen jeg spiller med sa den var der, men så plutselig var den borte, så hva er greia? Det var rimlig morro, fikk inn ca 6-7 games på fredagen før det blei slått av, man merket at serverne slet, var nok forferdelig for low-mid budget gamere på fps fronten Jeg spiller ikke spill for og sitte og snakke med folk 90% av tiden pga dødtid. Akkurat den biten har fortnite klart og mestre tusen ganger bedre. Tja det blir hva en gjør det til selv, bare å spille på sirkelen det, kjør inn vær i kanten der du veit folk vil plassere, populære bruer/veier Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 (endret) Men hvor er den event moden da? Den skulle jo være der ifra natt til fredag eller noe, men den er jo ikke der. Noen jeg spiller med sa den var der, men så plutselig var den borte, så hva er greia? Det var rimlig morro, fikk inn ca 6-7 games på fredagen før det blei slått av, man merket at serverne slet, var nok forferdelig for low-mid budget gamere på fps fronten Pubg har jo aldri vært bra for mid range og ned uansett, men greit å vite, suger jo litt nå som man default kunne spawne med det beste utstyret. Men hva var liksom så forskjellige ifra denne eventen til den forrige? Fant de ut at de tjener mer penger på å ikke ha så mange servere gående kanskje, de bare shit, ikke mange nok har kjøpt skins denne uka, må nok slå av noen servere så vi tjener så mye som mulig. Endret 5. mai 2018 av meg0709 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Lett å snakke piss når man drar ting ut av ræva. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Kanskje det dummeste jeg leser er at man får beskjed og kjøpe bedre PC når man allerede har en mer enn nok god PC og kjøre spillet. Dette med loot er nå helt latterlig. Spillet har helt ok grafikk så her handler det om optimalisering. Skal ikke trenge PC til 15 000 for og kunne spille PUBG Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 (endret) Unreal er jo noe uoptimalisert skrot! En må bruke mye tid og penger på å få den til å kjøre bra.Tenk deg om spillet hadde blitt laget i en motor som i utgangspunktet er bra optimalisert til å begynne med og gjerne med god fartstid innen store åpne maps, som f.eks Frostbite som brukes i Star Wars: Battlefront 2. Hvis en ser på de open-world spillene som bruker Unreal Engine, så er de fleste slike uoptimaliserte shitshows. Endret 6. mai 2018 av Cappo 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Unreal er jo noe uoptimalisert skrot! En må bruke mye tid og penger på å få den til å kjøre bra. Tenk deg om spillet hadde blitt laget i en motor som i utgangspunktet er bra optimalisert til å begynne med og gjerne med god fartstid innen store åpne maps, som f.eks Frostbite som brukes i Star Wars: Battlefront 2. Hvis en ser på de open-world spillene som bruker Unreal Engine, så er de fleste slike uoptimaliserte shitshows. Men da er det mer utvikler som er problemet enn forbrukere som ødelegger gode spill med dårlig hardware. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 (endret) Unreal er jo noe uoptimalisert skrot! En må bruke mye tid og penger på å få den til å kjøre bra. Tenk deg om spillet hadde blitt laget i en motor som i utgangspunktet er bra optimalisert til å begynne med og gjerne med god fartstid innen store åpne maps, som f.eks Frostbite som brukes i Star Wars: Battlefront 2. Hvis en ser på de open-world spillene som bruker Unreal Engine, så er de fleste slike uoptimaliserte shitshows. Men da er det mer utvikler som er problemet enn forbrukere som ødelegger gode spill med dårlig hardware.Aldri påstått noe annet. Ja, Unreal er en allsidig motor, kan mye bra og er billig å lisensiere (derfor så mange bruker den). Men å være bra optimalisert ut av boksen er ikke en ting Unreal er kjent for. Lisensiering av Frostbite ville vært mye dyrere, men utgangspunktet hadde vært bedre. Det hjelper ikke at det virker som at utviklerne i PUBG sitt tilfelle tydeligvis ikke er helt vel vant i Unreal Engine eller det å måtte lage egne "moduler" (i mangel på et bedre ord) for å kunne gi motoren funksjoner som trengs for PUBG og optimalisere kommunikasjonen mellom disse. For all del, det er selvsagt ikke enkelt, men de har tjent nok penger nå til å kunne ansette en håndfull mennesker som kan nettopp det. Endret 6. mai 2018 av Cappo Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 https://www.youtube.com/watch?v=u3fLiGXCkR8 Jeg gir opp..... 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Haha, det er slikt som får meg til å klikke i vinkel. Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Haha. For et makkverk av et spill dette er noen ganger. Det der har skjedd meg også. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Det er jo et indie selskap også da. Det tok noen år før DICE fikk fikset opp BF sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå