Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at Bluehole ligger så langt bak, de var rett og slett ikke klare for at spille skulle bli så stort. Tenk så bra PUBG hadde vært hvis utvikleren hadde vært like proffe som de som lager Fortnight. Jeg er ikke så fan av Fortnight, det er ikke helt min type spill, men det er godt utviklet og studioet vet hva de gjør.

Vi kan kanskje håpe på at en seriøs utvikler kommer med et spill som ligner PUBG, men jeg hadde fortrukket hvis originalen kunne blitt litt bedre. Det er ikke så mye de trenger å legge til heller. De trenger flere kart, modding og flere våpen. Så må de fiske bugs og optimalisere spillet litt mer. Innfør litt mer variasjon. 

Modding! Legg det til. Tenk så mye bedre det blir når folk kan lage egen kart.

Lenke til kommentar

De trenger flere kart, modding og flere våpen. Så må de fiske bugs og optimalisere spillet litt mer. Innfør litt mer variasjon. 

 

Modding! Legg det til. Tenk så mye bedre det blir når folk kan lage egen kart.

 

Skal med flere maps? Folk hater jo alle mapsa som ikke er Erangel, så hvorfor bruke tid og energi på noe spillerbasen kommer til å hate?

For øvrig enig i at det burde komme flere våpen. Spesielt noe som kunne spawnet i stedet for alle disse haglene slik at det ble litt mer variasjon. For per i dag er det ALT for mye hagle spawn. De kunne godt erstattet halvparten med noe ny loot.

Lenke til kommentar

Mye hagle spawn sier du, syns jeg er heldig om dagen om jeg i det hele tatt finner ei hagle i 9 av 10 tilfeller.

Men det nye beta mapet var egentlig litt morsomt, men det kan jo ha med å gjøre at de hadde boosta loot spawninga, mest sannsynelig, så man faktisk kunne finne ting, da kunne man også begynne å sloss med andre litt fort istedenfor å liste seg rundt med en pistol i håp om at man finner ei hagle eller en uzi.

Men det ørken mapet kommer jeg til å mislike til den dagen spillet dør å kanskje lenger, syns vi kunne fått tilbake tåka på det grønne skog mapet også, tåke og regn, det er stemning.

 

Og flere maps behøvs ikke før de har fiksa spillet uansett, det er unødig tidsbruk, selv om det sikkert er to forskjellige team som patcher og lager maps, men overrasker meg vel ikke om de samme folka gjør alt heller.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at de fjernet regn og tåke ja. Begge deler gjorde at Erangel ble som et nytt map og en måtte spille på en helt annen måte enn en gjorde til vanlig. Jeg digget det.

Jeg digger Miramar også i grunn. Jo mer variasjon jo bedre. Blir spennende å se hvordan det lille mappet blir på Live serveren.

Lenke til kommentar

Også kunne du faktisk sitte stille i mer enn 0,25sek før du blei snipa med tåka, gjorde lydene anderledes, likte regn lyden, likte også at du med tåka kunne snike deg helt innpå andre følk før du sa bø, eller bare fylte de med bly, alt etter hva slags fetish du har.

En ting de har fått til i spillet er lyder, ihvertfall skudd og lyden av regn.

 

Ironisk nok gjør jeg det best på ørken mapet selv om jeg ikke liker det spesielt godt fordi det er etter min spille stil altfor åpent og en eneste stor sniper fest noen ganger.

Lenke til kommentar

 

De trenger flere kart, modding og flere våpen. Så må de fiske bugs og optimalisere spillet litt mer. Innfør litt mer variasjon. 

 

Modding! Legg det til. Tenk så mye bedre det blir når folk kan lage egen kart.

 

Skal med flere maps? Folk hater jo alle mapsa som ikke er Erangel, så hvorfor bruke tid og energi på noe spillerbasen kommer til å hate?

For øvrig enig i at det burde komme flere våpen. Spesielt noe som kunne spawnet i stedet for alle disse haglene slik at det ble litt mer variasjon. For per i dag er det ALT for mye hagle spawn. De kunne godt erstattet halvparten med noe ny loot.

 

 

 

Joa. Egentlig burde de ikke lage alle kartene selv. De burde la oss lage de. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Både regn og tåke skal trolig komme tilbake på nye mappet det ble testet ihvertfal

Var iallefall på dynamisk vær på første test. 

 

Angående AAA BR, så har jeg ikke spesielt tro på det.

Mye av grunnen til at Fortnite kjører så bra, er jo at selve spillet har 5 år utvikling bak seg.

Frostbite vil mest sannsynlig bety Dice og EA, har vi virkelig troen på at det kan bli bra? Nevner bare SWBF 1 og 2, samt Battlefield 1.

Lenke til kommentar

 

Både regn og tåke skal trolig komme tilbake på nye mappet det ble testet ihvertfal

Var iallefall på dynamisk vær på første test.

 

Angående AAA BR, så har jeg ikke spesielt tro på det.

Mye av grunnen til at Fortnite kjører så bra, er jo at selve spillet har 5 år utvikling bak seg.

Frostbite vil mest sannsynlig bety Dice og EA, har vi virkelig troen på at det kan bli bra? Nevner bare SWBF 1 og 2, samt Battlefield 1.

Battlefield 1 er jo knallbra! Skalerer bra med hardware også. Frostbite er konge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

 

Både regn og tåke skal trolig komme tilbake på nye mappet det ble testet ihvertfal

Var iallefall på dynamisk vær på første test.

 

Angående AAA BR, så har jeg ikke spesielt tro på det.

Mye av grunnen til at Fortnite kjører så bra, er jo at selve spillet har 5 år utvikling bak seg.

Frostbite vil mest sannsynlig bety Dice og EA, har vi virkelig troen på at det kan bli bra? Nevner bare SWBF 1 og 2, samt Battlefield 1.

Battlefield 1 er jo knallbra! Skalerer bra med hardware også. Frostbite er konge :)

 

Det tekniske er nødvendigvis ikke problemet (selv om de skal slite mer tickraten en folk innbiller seg).

La oss si at jeg er mer skeptisk til hva de gjør på det vi kan kalle "game design".

Lenke til kommentar

 

Virker som cheaterne har knekt anticheaten igjen...

https://streamable.com/nz2ij

https://streamable.com/mbux4

https://streamable.com/hbt9c

Nå var ikke anti cheaten særlig uansett og det å knekke en oppdatering til diverse anti cheats tar de hvor lang tid, 1 dag eller noe?

 

tja personlig så var det en god periode på nesten 1 mnd med klart mindre cheating, mulig det er tilfeldig såklart...virker værre den siste uken

Lenke til kommentar

Nå er jo ikke jeg noen ekspert og killcamen på pubg er jo litt som utviklerne, fullstendig retarda, så det er jo egentlig veldig ubrukelig til å se om noen cheater eller ikke med mindre det ikke er mega obvious wallhack eller noe, men syns egentlig ikke det er verre eller bedre enn før, det er nok relativt 50/50, men kanskje andre enten er mer uheldig eller blir matchmaket mot bedre folk siden de er bedre enn det jeg er, noe som igjen kanskje fører til mer cheatere hvis matchmaking systemet tar høyde for stats osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Litt interessant hvor høy bullet velocity mini14 har opp til 300m! 

Den gjør riktignok ikke så mye damage da... 

ZA0McPS.png

 

Så slipper folk å se igjennom hele greia.

Var faktisk fullt klar over det med Mini-14, det er liksom nisjen til det våpenet, lett å treffe med, men gjør ikke så veldig mye skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...