Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

De sa vel tilbake at de ikke skulle ha no microtransaksjoner i spillet før full release og det var klær lenge før full release.  Er jo liten tvil at de går for og tjene mest mulig penger. Stor potensial men tipper player count vil gå gradvis nedover etterhvert. Dumt siden spillet er meget bra, ubrukelige utgivere.-

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Spill konseptet er vel bra, spillet er ikke bra.

Tror jeg faktisk skal prøve fortnite en av de neste dagene, begynner å bli litt lei.

Campernite... huffamei, sitte i third person og bygge seg et stort slott man kan gjemme seg i.... :nei:

Har du spillt spillet selv?

 

Det holdt med ca 10 games  :w00t:#delete

 

 

De har begynt å dele ut nøkler til Nye 4x4 mappet noen som har fått enda?

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, krever litt mer enn ti game og komme inn i et spill som fortnite.

Ikke hvis ikke spillets konsept faller i smak. Da mener jeg ti games er mer enn nok for å danne seg et bilde av hva spillet går ut på og hvordan det fungerer.

 

Personlig trenger jeg 0 games. Et par streams har fortalt meg alt jeg trenger å vite om spillets konsept og at det konseptet ikke er noe for meg.

Lenke til kommentar

Jeg var aldri noe fan av gunplayet i Fortnite, så derfor ble det lagt på hylla for min del.

Kan godt være man tar det opp igjen visst det noen gang blir fikset.

Uten at jeg har lest noe om det, men er ikke det litt usannsynlig at det blir fikset fullstendig? Er det ikke det en av mekanikkene som gjør Fortnite til Fortnite og ikke PUBG Builder Clone?

 

Mens PUBG sikter mer mot realisme så sikter Fortnite mot den litt mindre "seriøse" delen av spekteret, i mangel på et bedre ord.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg var aldri noe fan av gunplayet i Fortnite, så derfor ble det lagt på hylla for min del.

Kan godt være man tar det opp igjen visst det noen gang blir fikset.

Mitt største problem med Fortnite også, "weapon bloom" på assault rifler er mildt sagt latterlig...

Lenke til kommentar

Har så sabla tregt nett at jeg må vente til kartet kommer på vanilla servere. Noen som vet når det skjer?

 

Det var "bare" 4-5 gb. :) Closed test servers går heller ikke live før til natta, så du kan laste det ned nå, og spille i morgen.

 

Tror ikke det er offisielt når det kommer på public server. Det kommer an på feedbacken PUBG får etter denne lukkede test-perioden. Leste på Twitter at Playerunknown har sagt at det kommer til public server i mai hvis feedbacken er positiv.

Lenke til kommentar

Dette er kanskje et rart spørsmål, men er det noen strømmespillere som spiller på middelmådig hardware? Shroud og DrDisrespect ser ut til å ha knakende god maskinvare å spille på.

 

De aller fleste har veldig bra maskinvare, du må jo nesten ha det i pubg om du ikke skal ha ett stilbilde show i hver firefight.

Lenke til kommentar

Det finnes vel sikkert noen "små" streamere som sitter med ganske dårlige PCer. Shroud og DrDisrespect tjener jo nok penger i løpet av en dag eller to til å kjøpe seg en sinnssyk PC. Mange av de store kjører jo også stream setup med to PCer (en som kun kjører spillet og en som kun står for selve streamingen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...