Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk ganske mange som brukte mic i går når jeg spilte. Var litt mye unger til tider, men traff på noen voksne spillere også. Artigste runden var når vi traff på en annen squad på 4stk som vi samarbeidet med. Alle delte ammo, våpen attachment og medics så det var utrolig gøy

Lenke til kommentar

Hadde de enda konsentrert seg om å fikse spillet for pengene de får istedenfor å slippe nye ubrukelig ting så hadde det blitt bra, men dev teamet er jo like ubrukelige som en boks med erter så jeg forventer ikke for mye egentlig.

En boks med erter kan man i det minste spise.

 

Men de la inn 8 mann sqaud, men fikse så man slipper å møte 4 mann squad når du spiller 3 mann squad har de ikke gjort, logic.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde de enda konsentrert seg om å fikse spillet for pengene de får istedenfor å slippe nye ubrukelig ting så hadde det blitt bra, men dev teamet er jo like ubrukelige som en boks med erter så jeg forventer ikke for mye egentlig.

En boks med erter kan man i det minste spise.

 

Men de la inn 8 mann sqaud, men fikse så man slipper å møte 4 mann squad når du spiller 3 mann squad har de ikke gjort, logic.

De satser heller på mange hundre forskjellige klesstyper som egentlig er ganske kjedelige.

Lenke til kommentar

 

Hadde de enda konsentrert seg om å fikse spillet for pengene de får istedenfor å slippe nye ubrukelig ting så hadde det blitt bra, men dev teamet er jo like ubrukelige som en boks med erter så jeg forventer ikke for mye egentlig.

En boks med erter kan man i det minste spise.

 

Men de la inn 8 mann sqaud, men fikse så man slipper å møte 4 mann squad når du spiller 3 mann squad har de ikke gjort, logic.

De satser heller på mange hundre forskjellige klesstyper som egentlig er ganske kjedelige.
Det også irriterer meg noe sykt, de har delay på loot spawning for å unngå lagg osv men de skal absolutt ha sykt mye forskjellige klær og sko liggende i alle hus, de kunne jo da skippa det å kanskje heller lagt inn flere våpen for de vokser ikke på trær akkurat lenger hvis du ser bort ifra hagle, smg og pistoler men de hopper jeg glatt over med mindre det ikke er super nødstilfelle, logic, what is that? Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest med PUBG er at jeg er så dårlig og hele tiden dør... Det hadde vert veldig hendig med valg av kart også. For oss som har lange arbeidsdager, unger osv, så er det begrenset med fritid. I ukedagene klarer jeg sjeldent mer enn en time spilling, og da vil jeg ikke spille kart som bare er sånn halvmorsomme. Ja, også burde alle disse guttungene som spretter rundt som vårkåte harer fått sin egen server, slik av vi som ikke orker å hamre løs på tastaturet som vår siste time har kommet, kan få spille i fred. 

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest med PUBG er at jeg er så dårlig og hele tiden dør... Det hadde vert veldig hendig med valg av kart også. For oss som har lange arbeidsdager, unger osv, så er det begrenset med fritid. I ukedagene klarer jeg sjeldent mer enn en time spilling, og da vil jeg ikke spille kart som bare er sånn halvmorsomme. Ja, også burde alle disse guttungene som spretter rundt som vårkåte harer fått sin egen server, slik av vi som ikke orker å hamre løs på tastaturet som vår siste time har kommet, kan få spille i fred.

???

Lenke til kommentar

Ikke bare det, men folk dukker opp i lista uten bilde og nick så man ikke vet hvem som er hvem og på fredag så var det nesten bare connection issues etter hver eneste match, rimelig patetisk så mye penger som de har tjent på spillet+at de nå selger keys og de klarer fortsatt ikke ha stabile servere eller fikse en eneste feil, jeg er mektig imponert.

Virker mer som om de tar pengene å ler hele veien til banken å bare lar folk sitte der, men hvorfor er jeg egentlig overrasket over en spill produsent som bare er ute etter å tjene raske penger i 2018, det er jo ikke akkurat noe nytt dessverre.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Her er det nye lille mappet som kommer =) gleder meg

Personlig rimlig irriterende dette reconnect greiene.. dette var ikke et problem for meg før hvertfal, 1-2 måneder kom det nesten aldri.. nå er skjer det 9/10 ganger... hvordan kan de få ting som fungerer til å bli så dårlig/broken.,..

 

Lenke til kommentar

Beste er jo at de fokuserer meg på å slippe nye dårlige maps istedenfor å fikse spillet og ja, det er vel forskjellige avdelinger som lager maps og lager patchene, men still, ser liksom ikke så bra ut at de slipper masse nytt som ubrukelige skins uten å prøve å fikse noe anna eller slipper ett nytt map.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...