oOF Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Bokseringen har blitt dårligere mtp loot virker det som. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Ja, de har lagt inn delay på loot spawn for å minimere lagg og greier i starten. I tillegg pre-loades ikke loot på hele mappet, men det loader når man kommer i nærheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Det er bare dessverre slik spillet er. Forstår ikke hvorfor de ikke bare fjerner alle de dumme klærne, som absolutt må renderes inn på likt og på de samme stedene med det som er essensielt. Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Enig. Klær er bare tull og tøys. Hadde nå vært en ting om noe av klesplaggene som lå rundt hadde noen unike trekk ved seg, som kunne gitt taktiske fordeler. Eller rett og slett noen hysteriske kostymer som bare for zeh lulz Brune støvler, blå jeans og slitt tskjorte er unødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Syns den beste kombinasjonen er attachments som ligger på samme plass som en sort frakk, lurer på hvor mange AR comps jeg har sprunget forbi pga. det. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 https://www.twitch.tv/grndpagaming# Trodde jeg var en godt voksen gamer... haha, følg denne karen Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Syns den beste kombinasjonen er attachments som ligger på samme plass som en sort frakk, lurer på hvor mange AR comps jeg har sprunget forbi pga. det. ALWAYS TAB-LOOT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Syns den beste kombinasjonen er attachments som ligger på samme plass som en sort frakk, lurer på hvor mange AR comps jeg har sprunget forbi pga. det. ALWAYS TAB-LOOT! Det gjør jeg alltid, problemet er at det tilsynelatende kun ligger en frakk der, så jeg filtrer bort den delen av gulvet og sjekker ikke med tab. Forøvrig: Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Jupp, drag & drop er også et must. Mye raskere enn å høyreklikke. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Jeg gjør det, men det løser ikke problemet med loot som spasmer etter man selv har landet, og må stikke fra spawnplassen :/ Lenke til kommentar
KSira Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Hva er galt med motorsykkel med sidevogn for tiden? Har død to ganger på rad nå. Første gang så slo den bare rundt på flatmark, og nå andre gang så slo den rundt når jeg skulle bremse å svinge, på veien.... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Hva er galt med motorsykkel med sidevogn for tiden? Har død to ganger på rad nå. Første gang så slo den bare rundt på flatmark, og nå andre gang så slo den rundt når jeg skulle bremse å svinge, på veien.... Den har vært bøgga siden desember 2017. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Treseteren er det bare å holde seg langt unna, ja.. Den blir visstnok litt bedre hvis du punkterer dekket på sidevogna, men jeg løper heller før jeg setter meg i en sånn igjen... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Mulig det er innbilning, men jeg syns den var bedre før forrige patch. Da ble det like jævlig som før. Det er heller ikke mitt favorittkjøretøy... Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 3 setern har definitivt blitt værre nylig vet ikke om det er knyttet til server lagg eller noe, men bytter til noe annet med en gang det er mulig... tåpelig å flippe på vanlig flat vei i 50+ km/t og dø... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Håper 8 mann squad er kommet for å bli Utrolig morsomt og kaotisk på samme tid. Får satse på at de ordner sånn at man kan være flere i lag å spille. Kjedelig visst man er 8 som vil spille i lag å det bare er plass til 4. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) Treseteren er det bare å holde seg langt unna, ja.. Den blir visstnok litt bedre hvis du punkterer dekket på sidevogna, men jeg løper heller før jeg setter meg i en sånn igjen... Skjut sönder sidovagnsdäcket eller slå det sönder så "löser" det buggen, plus att hela motorcykeln blir mer stabilare. ALternativet är att hålla sig under 100km/h. Jag spenderade ett par timmar för att testa bara detta i natt. Över 115 och helt random 360 på flat asfalt. Under 100 och det hände aldrig. Kan ha varit RNG, men det är i alla fall konklusionen mitt test blev. YMMV though. Endret 25. mars 2018 av mackanz Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Ingen som hadde vært med på å arrangere et par kamper med 8-man squad med folk fra diskusjon mon tro? Hadde vært artig! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Man kan bare være 4 i squad + 4 randoms. Derfor jeg håper de ordner sånn at man kan være 8 i squad. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Aha, selvsagt. Tenkte ikke over det. Det er ganske lame ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå