BMWCoupeFtw Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Siste updaten gir fps drops, i hvert fall på Erangel mappen. Ser ut som flere opplever det samme. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Jepp, har spilt to runder i kveld og det er mye hakking med få sekunders mellomrom. Skuffende, men det kan jo være andre årsaker slevfølgelig. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 nyeste updaten idag har gjort det ille akkurat nå.. lite playable Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Blitt verre for min del også, men ikke i den grad at det gjør det det mindre spillbart. Noe hakking her og der, men fremdeles 144 fps for det meste (1440p). Det verste er dersom jeg croucher kjapt opp å ned så er det akkurat som figuren min henger seg litt igjen i bakken eller noe, men har forstått det slik at jeg ikke er alene om det? Har forsåvidt vært slik lenge. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Det hakker veldig for meg må jeg si. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Spillet burde nå vært i EA enda. Liten tvil om det. Lenke til kommentar
KSira Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Har så store FPS drops at det er uspillbart. Nede i 5FPS hver gang synsretning endres. Finnes det noen fiks? Endret 10. mars 2018 av KSira Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Bedre skjermkort? Det er akkurat det som skjer meg også og det er litt plagsomt. Før siste patch fløt det jevnere for meg må jeg si selv om det ikke var lytefritt da heller. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Det var mye lagg i går kveld. Nå nettop merket jeg ingenting. Jeg lukket Plex, OneDrive og Chrome før jeg startet opp, slik at det eneste som kjørte var steam og pubg. Edit: Pubg/sammie kang tweetet i går at laggen forårsakes av den nye anti-cheaten som kan reagere på ymse kjørende programmer. Antivirus (ironisk nok) er ofte en versting når det kommer til sånt. Jeg har riktignok ingen antivirus installert så det slapp jeg å skru av Endret 10. mars 2018 av Feh Lenke til kommentar
KSira Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Fikk det til å virke nå. Måtte slå av alle programmer som gikk i bakgrunnen, så ordnet det seg. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Fikk det til å virke nå. Måtte slå av alle programmer som gikk i bakgrunnen, så ordnet det seg. Uff, sånne ting skal ikke være nødvendig. Får se om jeg tar laster det ned når dette mini kartet kommer Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Så det var en liten update i dag tidlig. 29,4MB. Fiks? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Blr litt mye å scanne for det nye anticheat systemer jo mer man har i bakgrunnen som gjør lagg, slå av mest mulig for best perf.. her er svaret fra bluehole: https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUNDS/comments/83601r/fps_stutter_after_recent_16gb_patch/dvgmvx5/ TL:DR – SORRY! Try closing programs running actively in the background that could be causing problems that you’re having. If possible, close one, then launch the game to see if your problems were resolved, then rinse and repeat until your problem is solved. If you find a program causing the problem for you, tell us what it is so that we can finely tune our anti-cheat solution. First off, we’re sorry that many of you have been impacted negatively because of yesterday’s patch. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Blr litt mye å scanne for det nye anticheat systemer jo mer man har i bakgrunnen som gjør lagg, slå av mest mulig for best perf.. her er svaret fra bluehole: https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUNDS/comments/83601r/fps_stutter_after_recent_16gb_patch/dvgmvx5/ TL:DR – SORRY! Try closing programs running actively in the background that could be causing problems that you’re having. If possible, close one, then launch the game to see if your problems were resolved, then rinse and repeat until your problem is solved. If you find a program causing the problem for you, tell us what it is so that we can finely tune our anti-cheat solution. First off, we’re sorry that many of you have been impacted negatively because of yesterday’s patch. Derfor har man Optane ssd, slik at det går utrolig mye fortere Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Skal uansett ikke være nødvendig i 2018, du kan jo forsvare dette så mye du vil men det er nå ikke annet enn tåpelig 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Så det var en liten update i dag tidlig. 29,4MB. Fiks? Niks, har selv fremdeles problemer etter den patchen. Lenke til kommentar
KSira Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Blr litt mye å scanne for det nye anticheat systemer jo mer man har i bakgrunnen som gjør lagg, slå av mest mulig for best perf.. her er svaret fra bluehole: https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUNDS/comments/83601r/fps_stutter_after_recent_16gb_patch/dvgmvx5/ TL:DR – SORRY! Try closing programs running actively in the background that could be causing problems that you’re having. If possible, close one, then launch the game to see if your problems were resolved, then rinse and repeat until your problem is solved. If you find a program causing the problem for you, tell us what it is so that we can finely tune our anti-cheat solution. First off, we’re sorry that many of you have been impacted negatively because of yesterday’s patch. Derfor har man Optane ssd, slik at det går utrolig mye fortere Har I7 7700K, GTX 1080 og MP 500 M.2 disk, og det var helt uspillbart med alt satt på ultra low Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Jeg opplever ikke spesielt store problemer. Har i5 3570k og GTX1060 6gb. Opplever mest problemer på Erangel, da kan det droppe til rundt 60-70fps. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Blr litt mye å scanne for det nye anticheat systemer jo mer man har i bakgrunnen som gjør lagg, slå av mest mulig for best perf.. her er svaret fra bluehole: https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUNDS/comments/83601r/fps_stutter_after_recent_16gb_patch/dvgmvx5/ TL:DR – SORRY! Try closing programs running actively in the background that could be causing problems that you’re having. If possible, close one, then launch the game to see if your problems were resolved, then rinse and repeat until your problem is solved. If you find a program causing the problem for you, tell us what it is so that we can finely tune our anti-cheat solution. First off, we’re sorry that many of you have been impacted negatively because of yesterday’s patch. Derfor har man Optane ssd, slik at det går utrolig mye fortere Tipper det er mer prosessor intensivt. Dvs. at optanen ikke holder tilbake gjør vel nesten problemet værre. Merka ingenting selv, men så har jeg også 8 kjerner og 16 tråder å kaste på problemet. Noe som nok også forsterker at det er CPU som er (og har vært tidligere med PUBG). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Blr litt mye å scanne for det nye anticheat systemer jo mer man har i bakgrunnen som gjør lagg, slå av mest mulig for best perf.. her er svaret fra bluehole: https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUNDS/comments/83601r/fps_stutter_after_recent_16gb_patch/dvgmvx5/ TL:DR – SORRY! Try closing programs running actively in the background that could be causing problems that you’re having. If possible, close one, then launch the game to see if your problems were resolved, then rinse and repeat until your problem is solved. If you find a program causing the problem for you, tell us what it is so that we can finely tune our anti-cheat solution. First off, we’re sorry that many of you have been impacted negatively because of yesterday’s patch. Derfor har man Optane ssd, slik at det går utrolig mye fortere Tipper det er mer prosessor intensivt. Dvs. at optanen ikke holder tilbake gjør vel nesten problemet værre. Merka ingenting selv, men så har jeg også 8 kjerner og 16 tråder å kaste på problemet. Noe som nok også forsterker at det er CPU som er (og har vært tidligere med PUBG). Som sagt før; Dårlig hardware ødelegger gode spill ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå