Johannes Entenmann Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Trodde jeg landet helt alene i patron, viste seg å være minst 4 stk der, har bare skjedd 1 gang for min del Det der er nå helt sykt da? Hva var full release igjen som er snart 4 måneder siden, ikke en eneste forandring og kommunikasjon er så og si fraværende etter full release. De slipper også crates for den store gullmedaljen, tid som burde blitt brukt og fikse spillet. Lurer på når spillet begynner og miste spillerbasen, jeg har nå for lengst gitt meg.- Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Dette med parachutes har vært litt av og på helt siden i fjor og er et serverproblem hvor noe "forsvinner" mellom andre spillere og deg i runddansen om serveren. Det var spesielt ille i fjor sommer/høst da du kunne risikere i squad å se ut som du landet et sted alene, men sannheten var at det kunne være flere teams (10+ players) på samme sted, og karakterene rendret ikke før de landet. Var kjempegøy /s Jeg er også bekymret for tempoet deres etter 1.0. De sa vel selv at 1.0 ikke var ment som noen "full release", men en slags milestone for å indikere at Early Access var over. Uten at jeg kan si meg nevneverdig forståelsesfull for hvorfor det skulle anses som noen milepæl mtp. spillets current state. Sammie Kang tweetet for snart to uker siden at roadmap skulle lanseres om to uker (førstkommende torsdag), så da gjenstår det å se... Det er bemerkelsesverdig at tempoet på utvikling og bugfixing under EA var ganske høyt, mens etter 1.0 har det skjedd utrolig lite. Det tyder på 1 av 2 ting: De planlegger å lansere 1.1 snart med en lang liste av fixes, features og improvements. Eller de er fullstendig inkapable til å fikse spillet... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Trodde jeg landet helt alene i patron, viste seg å være minst 4 stk der, har bare skjedd 1 gang for min del Det der er nå helt sykt da? Hva var full release igjen som er snart 4 måneder siden, ikke en eneste forandring og kommunikasjon er så og si fraværende etter full release. De slipper også crates for den store gullmedaljen, tid som burde blitt brukt og fikse spillet. Lurer på når spillet begynner og miste spillerbasen, jeg har nå for lengst gitt meg.- De har fokusert på å ta cheaters i det siste. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 https://www.pubgwintermap.com/nordheim Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Gjennomført, men jeg ser virkelig ikke greia med at folk vil ha et snø kart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Han castet Starladder sist uke, der var selvfølgelig PU: Lenke til kommentar
KSira Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Gjennomført, men jeg ser virkelig ikke greia med at folk vil ha et snø kart. Sikkert eksotisk for mesteparten av verden som ikke har vinter 6 måneder i året, slik vi i Norge. Tviler på det blir noen stor hit hos meg, men får vel gi det et forsøk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Gjennomført, men jeg ser virkelig ikke greia med at folk vil ha et snø kart. Sikkert eksotisk for mesteparten av verden som ikke har vinter 6 måneder i året, slik vi i Norge. Tviler på det blir noen stor hit hos meg, men får vel gi det et forsøk Roadmap er ute, ser ut som neste kart blir en tropisk øy, godter meg faktisk litt over at det blitt det stikk motsatte av hva en del folk har trygla om: https://www.playbattlegrounds.com/news/130.pu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 hva har folk trygla om ? https://www.pubgwintermap.com/nordheim Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Ble som jeg fryktet. Alt for lite fokus på optimalisering. Det bør nevnes at jeg har lest om flere som sier Unigine Engine ikke er designet for 100 spillere. Med andre ord vil det kreve meget store ressurser for å få nettkoden osv til å fungere ok. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 De kan jo cappe det til mindre spillere da, 60 eller noe. Da trenger de bare å lage kartene mindre, noe jeg syns PUBG skriker etter uansett Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 De annonserte jo nettopp 4x4 km kart som jo da er fire ganger så lite som det vi har i dag så mindre kart får vi jo, det er jo en temmelig drastisk reduksjon om det fremdeles er tiltenkt å ha 100 spillere. Høres veldig spennende ut spør du meg. Spent på hva de gjør med flyet, om det flyr like høyt så har du jo hele kartet innenfor rekkevidde når du hopper. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) Det er ikke 100 spillere som er problemet slik jeg ser det etter 600 timer. Server/netcode performance er selvfølgelig ikke på CS:GO nivå, men det er det heller ikke behov for i dette spillet mener nå jeg. Men de utallige bugsene, mekanikkene som krever justering etc. det er der det er mye å hente. Jeg har lenge savnet at de kjører test builds på egen server, ala PTR som Blizzard bruker eller CTE som Dice bruker. Der de tester ut funksjoner, får feedback og så implementerer. Men det får vi jo nå i Experimental Test Server. For et selskap som har vært fullstendig ute å kjøre de siste månedene så virker dette lovende, og et steg i riktig retning. Så gjenstår det bare å se om de klarer å levere eller ei. At de committer seg til en major bi-monthly patch er mer enn vi har hatt hittil. Endret 8. mars 2018 av Feh 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Hacienda del Patron uten et eneste våpen. Noe så massivt irriterende. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Ble som jeg fryktet. Alt for lite fokus på optimalisering. Det bør nevnes at jeg har lest om flere som sier Unigine Engine ikke er designet for 100 spillere. Med andre ord vil det kreve meget store ressurser for å få nettkoden osv til å fungere ok. Synes de har kommet langt med optimalisering. Er til tider litt de-sync visst man er på en plass med mange fiender og litt hitdetection problemer. Opplevd noen ganger at jeg smeller av to hagleskudd center mass uten at fienden tar noe som helst skade på ganske kloss hold. PUBG bruker forresten Unreal Engine som er det samme som Fortnite, å der fungerer det fint med 100 spillere. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Gjennomført, men jeg ser virkelig ikke greia med at folk vil ha et snø kart. Sikkert eksotisk for mesteparten av verden som ikke har vinter 6 måneder i året, slik vi i Norge. Tviler på det blir noen stor hit hos meg, men får vel gi det et forsøk Roadmap er ute, ser ut som neste kart blir en tropisk øy, godter meg faktisk litt over at det blitt det stikk motsatte av hva en del folk har trygla om: https://www.playbattlegrounds.com/news/130.pu Trygla og trygla fru blom. Poenget er at et vinterbrett skiller seg ut fra de to som er fra før. Variasjon er nøkkelordet. Ørten varianter av Erangel hadde ikke vært spesielt artig. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Personlig hadde jeg ingen tanker om nytt map, skulle ønske de fikset mer på nåværende maps, hvorfor kunne ikke Erangel vært i Snø? Greit at det kommer et lite map, mer krig, miramar er såpass svært at det hadde vært egnet for 200.. (mid game er som oftest kjipt) Se for deg PUBG på St.Quentin Scar i et mye 10xstørre layout (skulle ønske dice lagde noe med sin Engine og nydelig grafikk) https://vignette.wikia.nocookie.net/battlefield/images/7/7c/St._Quentin_Scar_Conquest_UK_Deployment_Pre-Alpha.png/revision/latest?cb=20160614103700 Vet ikke om noen andre Royale spill har tenkt på det, men hva med å ha en mode der man kan velge alt av gear og hopper ut av fly med maxgear slik at man kan slippe looting, bortsett fra andre man dreper underveis Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) Personlig hadde jeg ingen tanker om nytt map, skulle ønske de fikset mer på nåværende maps, hvorfor kunne ikke Erangel vært i Snø? Greit at det kommer et lite map, mer krig, miramar er såpass svært at det hadde vært egnet for 200.. (mid game er som oftest kjipt) Se for deg PUBG på St.Quentin Scar i et mye 10xstørre layout (skulle ønske dice lagde noe med sin Engine og nydelig grafikk) https://vignette.wikia.nocookie.net/battlefield/images/7/7c/St._Quentin_Scar_Conquest_UK_Deployment_Pre-Alpha.png/revision/latest?cb=20160614103700 Vet ikke om noen andre Royale spill har tenkt på det, men hva med å ha en mode der man kan velge alt av gear og hopper ut av fly med maxgear slik at man kan slippe looting, bortsett fra andre man dreper underveis Mer krig ja.. Da bør våpen spawnrate være tilsvarende også, for eller så vil noen uansett tape fordi de ikke finner noe loot. Finnes mange måter de kan gjøre ting på for nye utfordinger. Hva med et lite eller medium map uten healing, eventuelt kun bandages? Max gear? Hvor er moroa da? Ideen er god, men det er et konsept som fort kan bli "forgiftet" av pay-to-win eller noe ala World of Tanks. Dog jeg er interessert i mer gear. F.eks en AR som tar .45 APC, en 7.62mm alternativ til M1A16, .50cal pistol (Desert Eagle), 7.62mm nærkampvåpen (Scorpion), 9mm nærkampvåpen (MAC10, samme som UZI bare med alle modsslotsa), 9mm mellomavstand (FNP90). Alt kan bruke allerede eksisterende mods og ammo, så det er ikke noe hokus pokus sånn sett. Endret 9. mars 2018 av Cappo Lenke til kommentar
KSira Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Skal bli spennende å se hvordan et lite kart virker i praksis. Synes enda at desync og registrering av treff er et stort problem fra tid til annen. Det er utrolig frustrerende å brenne av hagleskudd etter hagleskudd nesten uten å gjøre skade for å så bli skutt bak en vegg etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå