insolvent Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg vil anbefale NA-serverne med tanke på rubberbanding. Spilte på både EU- og NA i kveld og hadde ikke problemer i det hele tatt på NA-serverne.. Ping til NA serverene er? Kjenner ikke til pingen, men har gode erfaringer fra NA-servere også pre-release.. Flere europeiske streamere på Twitch som gjorde det samme den gang. Hvilke servere de velger nå, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Jaad Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 De har jo sagt at rubberbanding ikke skyldes serverproblem, men at det ligger i spillmotoren? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) De har jo sagt at rubberbanding ikke skyldes serverproblem, men at det ligger i spillmotoren? Nå må du slutte og fokusere på de tingene som ikke funker. Spillet koster også bare 250, må forvente et spill som ikke funker. Endret 24. desember 2017 av Johannes Entenmann 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 De har jo sagt at rubberbanding ikke skyldes serverproblem, men at det ligger i spillmotoren?Nå må du slutte og fokusere på de tingene som ikke funker. Spillet koster også bare 250, må forvente et spill som ikke funker. Logg av. Takk. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 De har jo sagt at rubberbanding ikke skyldes serverproblem, men at det ligger i spillmotoren?Nå må du slutte og fokusere på de tingene som ikke funker. Spillet koster også bare 250, må forvente et spill som ikke funker. Hva i all verden slags logikk er det? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Spilte nettopp noen runder. På Erangel (det gamle mappet) opplevde jeg ikke rubberbanding. Men på Miramar (ørken mappet) var det jævlig med rubberbanding. Prøvde også en runde på NA server. Opplevde ikke ping som noe stort problem. Men det hakket noe når jeg var passasjer i en bil Endret 24. desember 2017 av JFM Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Spilte nettopp noen runder. På Erangel (det gamle mappet) opplevde jeg ikke rubberbanding. Men på Miramar (ørken mappet) var det jævlig med rubberbanding. Prøvde også en runde på NA server. Opplevde ikke ping som noe stort problem. Men det hakket noe når jeg var passasjer i en bil Trodde de hadde fjernet det gamle kartet? Folk er nå rasende i steam forumet over at de får aldri det gamle kartet. Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg har en teori om at de ønsker å teste det nye mapet mer så de øker sjansen for at det blir valgt. Eller så er det en bug som gjør til at det blir valgt altfor ofte. Folk hadde vel klaget uansett hvilket map som ble valgt mest. Skal mye til at det blir 50/50 Når det er tilfeldig. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Det står i patch notes at de har valgt at Miramar blir valg oftest men de spesifiserer ikke sannsynligheten. Men samtidig har de bekreftet at det er bug hvor enkelte spillere blir låst til å utelukkende havne i kø til Miramar. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg har spilt litt de to siste dagene og jeg har ikke fått annet enn ørken mappe. :/ De har vel også gått ut og sagt at en bug gjorde at det kartet ble valgt mye mer enn det gamle. Den skal visstnok ha blitt fikset i dag tidlig. Ikke spilt nok i dag til å konkludere med om det stemmer eller ikke Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Spilte 4 timer i går, og fikk kun Miramar. Trodde og at Erangel var fjernet, men så fikk jeg det to ganger på rad i dag. Etter det fikk jeg kun Miramar Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 3 runder til idag, fortsatt ikke noe tegn til det nye mapet. Totalt 10 runder etter release. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Er jo bare å trykke exit to lobby hvis man ikke får det og starte på nytt. Føler det er ca. 50/50 nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Virker ut som de har endret til 50/50 nå ja, håper de kommer med at man kan velge map, til tross for at det var i mot den opprinnelige filosofien deres. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 De har bekreftet at det skal komme, men ingen ETA. Virker forøvrig som at rubberbandingen har blitt betraktelig redusert de siste to dagene. Lenke til kommentar
Jaad Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 50/50 faktisk... Ville heller sagt 95/5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Da har jeg, og samtlige jeg kjenner vært veldig "heldige" som har hatt 50/50 siden rundt julaften etter denne patchen kom: Lenke til kommentar
Jaad Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Hmm, eller jeg som har uflaks. På mine 20 siste har jeg 19 på Miramar. Hvordan er det med stats om man quitter i lobby? Regnes det som et game? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Hmm, eller jeg som har uflaks. På mine 20 siste har jeg 19 på Miramar. Hvordan er det med stats om man quitter i lobby? Regnes det som et game? Nope. Akkurat som om når spillet krasjer før du havner i lobby, så får du ikke reconnected selv om du spilte med premade (aka, de starter runden med en mindre spiller). Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Hmm, eller jeg som har uflaks. På mine 20 siste har jeg 19 på Miramar. Hvordan er det med stats om man quitter i lobby? Regnes det som et game?Så lenge du quitter i lobby, påvirker det ikke stats. Har du kommet i flyet, påvirker det stats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå