kenny28 Skrevet 31. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg er på jakt etter en ren brukssykkel som skal brukes til pendling året rundt (på snø og is). Er ikke så flink med å gnikke og gni på bil/sykkel, så sykkelen blir skitten for det meste av tiden, ser for meg i den forbindelse at mindre Chrome og mer plast er bra. Har ingen erfaring/kunnskap med motorsykkel fra før, så ønsket er å ha en sykkel som er driftssikker og lett å kjøre. Har heller ingen formening ang motorstørrelse, men har som krav at sykkelen skal greie å holde alle fartsgrenser i ALLE oppover bakkene med to mann på sykkelen. Som sagt så har jeg ingen kunnskap eller erfaring men vil tro at lettere sykkelen er jo lettere er det å manøvrere på vinterstid. Så hvis en 125 kubikk greier fartskravet min så er jeg tilfreds med den størrelsen. Jeg tok sykkelsertifikatet i 1993, så da står jeg fritt til å kjøre hvilken som helst størrelse sykkel har jeg forstått. Så da kommer spørsmålet mitt, hvilken sykkel kan du anbefale meg? Hvilken årsmodell bør jeg gå for og hva kan jeg forvente at sykkelen vil koste meg ? Jeg ser for meg at jeg bør gå for en offroad/cross (er det riktig navn?). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2017 Ingen motorsykler som egner seg noe særlig på is/ om vinteren Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. april 2017 Rapporter Del Skrevet 1. april 2017 En off-roader med noen grove piggdekk og svak motor må vel være det minst værste i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå