nicnoc Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Heisann! Jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan kjøpe en løpebukse som verken er trang som tights eller posete/stor som vanlige joggebukser? Jeg har sett noen bukser som det, men ikke helt med på hvor de er kjøpt fra. Håper noen kan komme med forslag som er rimelig i pris! Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Jeg har et par av denne, liker dem godt https://www.xxl.no/nike-racer-knit-track-pant-treningsbukse-herre/p/1105777_1_style Edit: ser ikke hvorfor linken ikke fungerer, men den heter Racer Knit Track Pant, treningsbukse herre. Endret 31. mars 2017 av bruker-343576 Lenke til kommentar
nicnoc Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg har et par av denne, liker dem godt https://www.xxl.no/nike-racer-knit-track-pant-treningsbukse-herre/p/1105777_1_style Edit: ser ikke hvorfor linken ikke fungerer, men den heter Racer Knit Track Pant, treningsbukse herre. Takk! De ser kjempe gode ut å ha på, tror du de passer ok for kvinner også? Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg har et par av denne, liker dem godt https://www.xxl.no/nike-racer-knit-track-pant-treningsbukse-herre/p/1105777_1_style Edit: ser ikke hvorfor linken ikke fungerer, men den heter Racer Knit Track Pant, treningsbukse herre. Takk! De ser kjempe gode ut å ha på, tror du de passer ok for kvinner også? Jeg tror det, men tror dem har de i stort sett alle sportsbutikker så det er sikkert greit å prøve dem også før du kjøper på nett eller i butikk. Lenke til kommentar
nicnoc Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg har et par av denne, liker dem godt https://www.xxl.no/nike-racer-knit-track-pant-treningsbukse-herre/p/1105777_1_style Edit: ser ikke hvorfor linken ikke fungerer, men den heter Racer Knit Track Pant, treningsbukse herre. Takk! De ser kjempe gode ut å ha på, tror du de passer ok for kvinner også? Jeg tror det, men tror dem har de i stort sett alle sportsbutikker så det er sikkert greit å prøve dem også før du kjøper på nett eller i butikk. Takk igjen, da skal jeg få sjekket det ut! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg har en Frank Shorter-bukse jeg fant på en G-sport . Ellers vil jeg tipse om å dra i en butikk spesifikt for løping, om du har det i nærheten! Der er det masse løpeklær . Tenker på for eksempel Løplabbet! Lenke til kommentar
nicnoc Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Jeg har en Frank Shorter-bukse jeg fant på en G-sport . Ellers vil jeg tipse om å dra i en butikk spesifikt for løping, om du har det i nærheten! Der er det masse løpeklær . Tenker på for eksempel Løplabbet! Var på G-sport, og fant ikke en jeg kunne likt av den typen! Er heller ikke keen på noe fancy og dyrt så løplabbet passer nok ikke! Takk likevel, da! - broke student Endret 5. april 2017 av nicnoc Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg har en Frank Shorter-bukse jeg fant på en G-sport . Ellers vil jeg tipse om å dra i en butikk spesifikt for løping, om du har det i nærheten! Der er det masse løpeklær . Tenker på for eksempel Løplabbet! Var på G-sport, og fant ikke en jeg kunne likt av den typen! Er heller ikke keen på noe fancy og dyrt så løplabbet passer nok ikke! Takk likevel, da! - broke student De klærne jeg har fra Løplabbet har jeg kjøpt på f. eks 50-70% tilbud... hilsen også student . Det vil jo også variere fra butikk til butikk hva de har inne, uansett om det er G-Sport, Løplabbet eller andre. Kan hende du må lete litt hvis du ønsker å prøve buksa og ikke kjøpe på nett . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå