Gå til innhold

Hva synes dere om at Tv-bartnsjen behandle tv-seerne dårlig ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er du så redd for å gå glipp av med streaming?

Det er jo derfor du ikke kan streame, for du kan gå glipp av ett ller annet, som om du ikke går glipp av haugevis nå.

Du går sikkert glipp av hundrevis av timer pr dag nå. Hvorfor klager du ikke over det du går glipp av i dag?

Virker som om streaming er en optimal løsning for deg, da kan du se det du vil, når du vil, uten overlapp, uten at det sendes samtidig, uten reklame osv.

Så hvorfor denne frykten for gå glipp av noe, noe du uansett gjør samme hva og hvordan du gjør det?

Men det virker jo som du har bestemt deg for godt, vanlig TV er søppel og har kun negative sider, men fortsatt det eneste alternativet for deg selv om noe annet løser alle problemene dine.

Du vil ha endring, samtidig som at du nekter for all endring.

Som å klage på prisene på cola på Narvesen, men samtidig nekte å handle cola andre, billigere steder.

Fordi jeg er ikke allene om tv kanalene

Fordi streming krever en pc , den vil jeg også bruke til andre ting

Fordi det er ting jeg ønsker å ta opp , det får man ikke med streming

Programmene i arkivet til  TV2 eller  Dplay ligger heller ikke der til evig tid . NRK har også begresninger her

Men det har jeg jo allerede skrevet

Endret av sinnaelgen
Lenke til kommentar

Da får du ha det slik det er nå og forberede deg på at det antagelig blir dårligere fremover når streaming tar mer og mer over.

På sikt vil jeg tro tradisjonell TV legges ned til fordel for streaming.

Hadde endringsviljen din vært like stort som endringsønsket ditt hadde det vært problefritt, desverre er det motsatt proposjonalt, jo større endringsønske jo større motvilje virker det som.

Forresten, streaming krever ikke en PC, det fungerer med f.eks nettbrett, telefon, de fleste nyere TV`r, men noe sier meg at dette også er uaktuellt for deg.

Og litt av fordelen med streaming er jo at man ikke trenger å ta opp, fordi man kan se det de månedene det ligger der. Så ofte man vil.

Nei, man kan ikke ta det opp å se det om 10 år, tipper dette er ett kjempeproblem for deg?

Kan du det med TV hos deg i dag?

Lenke til kommentar

Programmene i arkivet til  TV2 eller  Dplay ligger heller ikke der til evig tid . NRK har også begresninger her

Du mener at du ikke har denne utfordringa ved lineær TV? Om du så lagrer det lokalt hos deg er ikke noe lagret til evig tid da alle lagringsmedier har ei begrenset levetid.

Fiks utfordringene dine i stedet for å stå på stedet hvil og klage. Det virker ikke som du ønsker å løse utfordringene.

Lenke til kommentar

Du mener at du ikke har denne utfordringa ved lineær TV? Om du så lagrer det lokalt hos deg er ikke noe lagret til evig tid da alle lagringsmedier har ei begrenset levetid.

Fiks utfordringene dine i stedet for å stå på stedet hvil og klage. Det virker ikke som du ønsker å løse utfordringene.

nei, men tar man opp programet så kan man ha ddet til evig tid

keg vet ikke hvor mange ganger jeg skal si det før dere forstår det :

det er ikke bare opp til meg

jobber man på pc så ønsker man jo egelig at programmet skal gå på en annen skjerm

streming krever teknisk sett en pc ( det inkluder både mobil og nettbrett )

hvis du mener at man kan ta opp fra streaming så bør du også henvise til opskriften for jeg har ikke funnet noe program som gjør det mulig til tross for mange søk 

å se video på 5 tommer blir knotede hvis man skal lese tekstingen

forslagene deres inbærer også at man må aboner på en drøss med tjenster .

Netverket på mobil  (4 G)  kan helelr ikke måle seg med den nettlinjen jeg har

A kjøpe mobil eller nettbret kun for bruke den på hjemmenettet er meningsløst  når man har em pc som er mye kraftigerere

hvofor skal man ha masse dingser og tjenster bare i tilfelle , er det ikke et pong at man har bruk for det hele tiden

hvordan har du  tenkt å dekke alle de 70 kanalen altibox har i bassispakken til 399 kr kun ved streaming ?

https://signal.altibox.no/privat/tv/kanalpakker/

hvordan får jeg da fordelt det til minst 2 skjermer til  forsekjelig soner i huset  uten at det koster mere ?

Lenke til kommentar

Du er flink til å finne på problemer, jeg er overasket over at du verken nevner strøm eller router når du tar opp de enorme problemene med å streame som de som streamer daglig ikke ofrer en tanke engang.

fordi det er ikke problemt .

Nå begynner du å bli useriøs

Lenke til kommentar

Hvorfor må du se video på 5"? Kan du ikke koble til en større skjerm?

Kan du ikke ta tak i løsningene fremfor fokusere på eller konstruere problemer?

Hvis du våkner naken om morgenen kan du ta på deg klær før du går ut. Du kan gå ut naken, men du må ikke.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Hvorfor må du se video på 5"? Kan du ikke koble til en større skjerm?

Kan du ikke ta tak i løsningene fremfor fokusere på eller konstruere problemer?

Hvis du våkner naken om morgenen kan du ta på deg klær før du går ut. Du kan gå ut naken, men du må ikke.

fordi dere foreslo mobil . dagens mobiler har 5 tommer skjermer

Lenke til kommentar

Man kan fint se enorme utfordringer og problemer med å kle på seg før man går ut også.

Jeg føler det er litt der diskusjonen er nå, ekstremt vanskelig å få til helt simple utfordringer med helt åpenbare løsninger. Jeg kan sikkert nevne 20 problemer med å kle på seg om morgenen og få det til å virke uoverkommelig, men alikevel er det problemfritt i praksis :)

Lenke til kommentar

Hva er poenge med ikke høre etter etter .

kommer noen med et forslag om at ejg kunne bruker mobil og nettbrett

jeg svarer da at 5 tommer skjerm blir for liten om jeg også skal lese teksten

og så lur dere på hvorfor jeg trenger å bruk moblen

hva er det dere holder på med ?

spør jeg hvordan man for under 400 kr , kan streame 70 tv kanaler og fordele det til 2 steder i huset så svare der med at jeg skal fokusere på å løse problemet

Hva er poenget med si at jeg skal løes problemet når jeg spør hvordan jeg kan løse problemet

Det er bare tull det dere heolder på med

At en av moderatoren er med på de minner veldig om trakasering

venter du på at jeg  må rapoterere  deg for  trakasering ?

Lenke til kommentar

For all del, om du mener jeg trakaserer så rapporter.

Du har fått løsningen på alle problemene du har med tradisjonell TV, men dette skaper en uendelig rekke med nye "problemer". Så det finnes rett og slett ingen løsning som dekker dine behov, og det kommer heller aldri til å finnes.

Så da må du vel være fornøyd nok med det du har i dag :)

Du virker jo være strålende fornøyd med tradisjonell TV når man snakker om streaming, men ekstremt missfornøyd med tradisjonell TV når man snakker om den.

Lenke til kommentar

For all del, om du mener jeg trakaserer så rapporter.

Du har fått løsningen på alle problemene du har med tradisjonell TV, men dette skaper en uendelig rekke med nye "problemer". Så det finnes rett og slett ingen løsning som dekker dine behov, og det kommer heller aldri til å finnes.

Så da må du vel være fornøyd nok med det du har i dag :)

Du virker jo være strålende fornøyd med tradisjonell TV når man snakker om streaming, men ekstremt missfornøyd med tradisjonell TV når man snakker om den.

ja du gjør det , når du og de andre ungår å svare på det viktigste

her gir dere bare halve svarog tildels dårlige også  , som er en form for trakasering

til oplysning kan jeg ta med at nå er jeg lei av alt tullet jeg møter ihverdan

da bør ikke diskusjon.no toppe det

Endret av sinnaelgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...