Leif Olsson Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 FLYVIKING Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Flyet fint og skarpt plassert i bildeflata. Flott bilde! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Nytt selskap som flyr på Andenes. Leif?? Flott bilde. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Hei folkens Er planer at Flyviking skal fly fra Andenes. Denne helga øver dem flere piloter at lande og lette fra Andens lufthavn. Takk Fredrik og Trond Olav før hyggelige kommentarer Mvh Leif Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Er det Ola Giæver jeg ser i cockpiten på v2 på min lille mobil. Artig type:-). Flotte bilder. Håper han lykkes med flyselskapet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Er det Ola Giæver jeg ser i cockpiten på v2 på min lille mobil. Artig type:-). Flotte bilder. Håper han lykkes med flyselskapet. Mvh Gunnar Han, Ola Glæver, er sikkert med ner piloterne øver at lande og lette fra Andenes lufthavn. Enig, håper han lykkes med nye flyselskapet. Takk Gunnar før hyggelig kommentar. Mvh Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Artig å se! Frisk satsing fra hr. Giæver. Slike gutter, vil gamle Norge ha! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Artig å se! Frisk satsing fra hr. Giæver. Slike gutter, vil gamle Norge ha! Enig, slike gutter må vi ha flere av, en frisk satsning ja. Takk før din kommentar Svein. Mvh Leif Takk Svein. Enig, hr Glæver er en helt, som satser i en hard Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Veldig bra bilde (y) Mvh Torhild Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Veldig bra bilde (y) Mvh Torhild Takk takk før hyggelig (y) kommentar ;-) Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg