Gå til innhold

Hvor er luke 4 i hw.no's julekalender?

Anbefalte innlegg

Nå er vel klokken 01:33 i norge (00:33 hvor jeg befinner meg) - og lurer da på hvor tilbudene er for luke 4... Mange av oss har desverre det som daglig tradisjon ved :xmas: tilbudene å vente og sjå på hw.no klokka 00:01 ;) Men viser seg at den ennå ikke er satt opp... håper da den kommer snart...

I god utenlandsk tradisjon har jeg jo også oppdatert avataren min :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange av oss har desverre det som daglig tradisjon ved  :xmas: tilbudene å vente og sjå på hw.no klokka 00:01 ;) Men viser seg at den ennå ikke er satt opp... håper da den kommer snart...

Var da voldsomt så utålmodig man var da.. :laugh:

Altså, nå driver jeg å skriver essay som er due inn til fredag, så da synes jeg at jeg kan få lov til å sjekke hw.no rundt 00 tida for å se om de har juletilbud! :green:

Lenke til kommentar
Hva er bedre med det kortet enn Asus A7N8X Deluxe/GD og Abit NF7-S V2.0? *Off-Topic*

Kortet har bra ytelse og bundle , men har bare 1 SATA tilkopling og ikke 4 hul rundt cpu'en som gjør kortet uaktuelt for meg ihvertfall

Lenke til kommentar
Ikke helt sikker - men sjekk gjerne review'en hardware.no hadde om kortet. Det bør kanskje stå der :p

[quote]Det at kortet har en såpass stor og god bundle gjør at dette heller ikke er av de billigste kortene, men skal du ha noe utenom det vanlige må man også forvente å betale noen kroner ekstra for det.

Er man ute etter et kort som tilbyr litt mer enn det vanlige, er dette et kort det virkelig er verdt å ta en nærmere titt på![/quote]

Og forresten for de av dere som vil ha mer enn 1 s-ata:
[quote]Her er noen av forbedringene som er gjort:

4 stk SATA-tilkoblinger
4 hull rundt cpu-sokkel, for montering av overklokkingsvifter
Gigabit nettverkskort (+1 stk 10/100 nettverkskort) [/quote]

Selv er jeg ingen ivrig fan av dette kortet (kjører jo intel) - men fett å vite at det skjer noe bra med hovedkort rundt omkring! :xmas: Endret av SineTwo
Lenke til kommentar

Åh, håper de legger ut en bra 19" skjerm snart, men skjermene gikk vel opp i pris nettopp pga for liten produksjon i forhold til etterspørsel hehe.

Hadde vært intressangt å sett hvor mange av tilbudsvarene det blir solgt iløpet av 24timers tilbudet, tror ikke så mange vil ha det dagens digital kamera f.eks

Blir nok heller ny MS mus under julepalmen i år :thumbup:

Lenke til kommentar

Tatt fra hovedkort.no:

Returpakker som skal sendes til oss må merkes med returnr. Dette får du ved å sende inn returskjema med feilbeskrivelse. Pakker som blir sendt til oss uten returnr, blir ikke bli mottatt av vårt lager.

Returfrakt inn til Hovedkort.no dekkes av kunde, mens Hovedkort.no sender den nye varen ut fraktfritt.

Angreretten gjelder ikke

- Dersom varen er brukt og ikke kan selges som ny

Dette betyr at hovedkort.no sier at loven i Norge ikke holder mål, men har egne regler for hvordan ting skal gjøres. Dette holder ikke mener nå jeg. Det er i tillegg ulovlig. Har en vare en feil, har forbrukeren krav på å få feilen utbedret kostnadsfritt. Du har også mulighet til å teste en vare for så å sende den inn under angrefristloven. Bare den er i tilsvarende stand som du fikk den skal det være nok. Savner også et telefonnummer hvor vi kan kontakte hovedkort.no på. Siden jeg ikke kjenner noe særlig til denne webshoppen har jeg da vanskelig for å bestille noe her. Hadde egentlig håpet vi bare fikk "seriøse" webshopper i julekalenderen.

Lenke til kommentar

Poenget her er vel at om du får en vare og sender den tilbake kan du ikke forvente å få dette godkjent om du har "misshandlet" varen på en eller annen måte. Hvis jeg får en mobiltelefon, bruker tusj på den for å lage et personlig preg og så sender den tilbake kan jeg ikke forvente at en butikk skal akseptere dette.

Hovedkort.no er vel privatperson-butikken til Dataleverandøren, og de er så vidt jeg vet seriøse.

Lenke til kommentar
Angreretten gjelder ikke

- Dersom varen er brukt OG ikke kan selges som ny

MAO hvis den viser tydelige preg av å være brukt. Tester en hovedkortet og ikke river noe i stykker eller ødelegger noe får man sansynligvis returnert det.

Men man skal vel få returnert varen fraktfritt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...